Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Ville vært forsiktig med det meste av bear produkter nå, virker som optimismen har tar over markedene :slight_smile:

Som andre har vært inne på, høy risiko. Du kan sammenligne med Bear Dax 10 jeg kjøpte på fredag og holdt til nå. Fredag ved kjøp var kursen 16. Fredag kveld var den oppi rundt 29. I dag er den 0,45. Den var nede på 0,1 en liten stund. Sikkert mulig å tjene penger, men sørg for å sikre gevinst og ikke sitt over flere dager.

2 Likes

Liker Bull/Bear x10++ for daytrading, får bra gevinst på relativt små bevegelser via scalping

1 Like

Mener du 29 eller 0.29?? :persevere:

Holy crap - skulle holdt Bullen min ved Close. S&P kommer til å snu trenden på daily om den closer noenlunde i nærheten over 2500. Ble stille fra @buzz - hvor ble han av? :sweat_smile:

3 Likes

Når stenger den finske børsen? Står på nettsiden kl 18.30 men jeg får data i nordnet :thinking:

Er Bear-tiden allerede over? Dow Jones har nå gått opp 17 % på to dager. Dette må jo være en bulltrap da antallet døde bare øker i hele verden samtidig som konkursene fløder fra lock down og at oljen fortsatt ligger utrolig lavt. Virker meget spesiell denne situasjonen eller så har jeg bare tolket den feil. Noen annen som har en kommentar? Kanskje det kommer en ny mulighet i morgen med PMI rapport fra US.

1 Like

Ikke lett å si. Det vil uten tvil bli dystrere, men på en annen side så prises markedet inn i fremtiden og ikke i morgen eller om to uker.

Jeg er nøytral og sitter rolig i båten enn så lenge.

1 Like

Siste oppgangen er ikke priset inn.bear time again tror jeg

1 Like

WHO anbefalte strenge tiltak, bare spørsmål om tid før Trump må snu ang åpning av lockdown før påske. Kan man kjøpe bear produkter på zerokonto?

1 Like

Selv tror jeg dette er en bounce. Så er spørsmålet hvor stor den blir. Følger med på sp500 sitt 2560 nivået og ser om det er her det snur.

3 Likes

Alt etter planen foreløpig. Satser på reshort enten i morgen eller fredag

7 Likes

Hva er target hvis den bryter 2600?

MA20 på 2670 ish er en mulighet

Hva er 2600 basert på?

Jeg tipper:

Edit: ville ikke la Holmes se ut som en analfabet så la til H i Hva.

2 Likes

Eneste jeg ser som treffer med det er fibonachi retracement

1 Like

Kl 20.00

Føler alle plutselig er blitt så positive til børsen. Selv skjønner jeg ikke at futtene stiger såpass som de gjør. Sitter fremdeles på mine bear obx, og der blir jeg sittende selv med snitt på 47.