Enkel count hvor det ser ut som vi nå er i A, i en stor ABC. Target 525 etter nærmere beregning, ikke 560 som nevnt over. Vi får se om denne spiller ut eller ikke.
Jeg ville vært meget forsiktig med S&P. Etter 9/11 stengte de i 4 dager. Hvis N.Y settes i lock-down, hva er sannsynligheten for at de stenger NYSE? (Vet de har stengt nå og at alt kjøres online. Tenker bare om det utarter seg full panikk og CB ikke hjelper).
Holde en knapp på OBX istedenfor da
Nocturne,
Ja, er selv spent på denne rebalanseringen av OBX Bear x 2 på mandag.
Har som sagt hatt mine en stund, men har dessverre ikke hatt så mye tid og kikke nøyere på det. Har kun en liten iPhone og dårlig nett på en båt i Nordsjøen
Er det mulig å se noen futter i USA i helgen? IG eller noe?
Har henta seg inn til minus 0,27%
Er dødstallene kommet fra Us idag ?
Nei. Tenker de kommer innen et par timer
Hvilken kur?
“weapon” det var vertfall denne weekend futures steg på
Kilde Global times
OK, googlet litt og det er snakt om et materiale viruset ikke klarer å overleve på. Mao. så er det nok relevant ifht forebygging, lage ansiktsmasker og hansker av det, men det er jo ingen “kur” i den forstand…
Er det noen her som handler bear-produkter med DNB og har noen erfaringer med de? Tenker hovedsaklig indeks Oslo Børs.
Sitter med short OBX DNB da jeg tror DNB er den mest solide aktøren om markedet krakker totalt.
Dere som har holdt bear med gearing over helgen, selger dere nå, eller holder dere videre?
Noen som kan fortelle meg hvorfor min " XACT OBX Bear" er blitt grå i nordnet? Jeg kan verken gå inn på den eller selge den
Holder videre siden jeg har SPX, futures ble grønne nå men tror de har en del å hente seg inn på i rødt i forhold til europa. Vurderer å holde over flere dager, siden jeg tror nedre gulvet i denne bear market rally’en blir brudt, og vi får en videre tur ned
Samme her! Har sendt mail til Nordnet- wtf!