Holder videre
Fant denne inne på kundeservice siden
"For øyeblikket mangler en rekke Nordnet Markets-produkter kjøp- og salgknapper i kontooversikten. I appen kan de være grå (utilgjengelig). Vi jobber med å løse problemet. Du kan fremdeles kjøpe og selge instrumentet ved å søke opp produktet og handle via produktsiden.
Solgte produkter kan vises i kontooversikten (sammen med et annet produkt med motsatt eksponering). Dette vil bli rettet, og du har solgt produktet."
Det er feil - jeg gikk inn på produktsiden for å teste. Det står at beholdningen er 0 så jeg har ikke noe å selge. Dette er sykt latterlig av Nordnet mtp. at dette er et giret produkt. Er ganske pissed off nå.
(Heldigvis så ser det jo bra ut for oss, men det kunne vært motsatt!)
Ja, de har sine standard “bugs” som inntreffer på rette tidspunkt…
Joda! Som det står « Solgte produkter kan vises i kontooversikten (sammen med et annet produkt med motsatt eksponering). Dette vil bli rettet, og du har solgt produktet."»
Dvs, jeg hadde også 0 som beholdning, men kunne alikvell selge, så nå vises det en i kontooversikten med 500stk og en med minus 500stk
OK, så du kan selge men den viser du har “0”? Jaja. Jeg har ikke planer om å selge men dette er jo forferdelig om man sitter feil vei. Det går ikke an for en seriøs nettmegler å holde på slik.
Ja, skal ut å reise idag, så da selger jeg alt. Ble passelig stressa når jeg trodde jeg var stuck i bear
Når det er sagt skal det sies at noe lignende skjedde med meg for noen år siden, da skrev jeg mail til nordnet og sa at jeg prøvde å selge på det tidspunktet til den kursen, og det fikset dem i ettertid.
Men ja, det er rettogslett for dårlig.
Hvor langt ned skal vi i dag da? Min magefølelse sier 6% ned på Oslo børs.
Hvorfor sier magefølelsen deg akkurat det?
Vet ikke, vanskelig å rasjonalisere magefølelsen
Tipper -3,67% med dagens støtte på 640,-
Noen som har sett nærmere på OBX Bear x 2 i DNB, denne rebalanseringen som var tema i helgen ?
Sluttet vel på 44,20 på fredag.
Jeg forstår ingen ting av Oslo brøs.
Det hadde vært svært interessant å høre grunnen til at Oslo børs faktisk er pluss på en slik dag. Noen som vil prøve seg på en forklaring?
Tror brede støttekjøp fra Folketrygdfondet er av signifikant betydning for at det holder seg så bra.
Ja equinor var i fritt fall og så kom det hundre millioner inn…….
Skal man satse etter nyheter og økonomi er nok Dow Jones et bedre marked
Ja, men finner ikke noe å shorte Dow med på Nordnet. Er jeg blind?
Så det er altså statlig markeds manipulasjon som gjør dette. Dem var raskt ute på banen for å kjøpe aksjer. Trodde dette skulle ta lenger tid
Betyr dette at OSEBX er i bull da?
Ser slik ut
Er ikke dette kursmanipulering.Burde finanstilsynet på banen !