Må ikke si at den kan bryte opp til 800 da, jeg har kjøpt min første bear…
Det er bare target for formasjonen, er jo ikke slik at den vil bryte opp med gap opp til 800. Det hadde tatt seg ut
Jeg skjønte det da, var et lite snev av ironi…
Men med fallende oljepris og USA ned i kveld, burde Oslo børs falle litt i morgen også
Ikke at det er mye rasjonelt som skjer om dagen…
Hehe, denne artikkelen kan nok også hjelpe på:
Og denne:
Jeg har bare kjøpt bear som en sikring om det skulle gå ned, har handlet en god del i det siste. Spesielt fond, så da kan det vært greit med noe som sikrer litt ved nedgang også
Står klar til å plukke
Sitter med bjørner og er ikke i nærheten av å kjøpe noe enda (bortsett fra Softox da…)
Hørte litt på Trump nå, beste i amerikansk historie må være hans favoritt setning…
Over 700 døde i USA i dag, så det stiger hurtig der borte også.
Sånn, da ser det ut til at vi er på riktig retning igjen
Hvilke target har du?
Langsiktig de neste ukene tror jeg vi treffer rundt 2200 SP500, men i første omgang 2400. Kommer sikkert flere rekyler opp mot 2500-2600, så jeg går tilbake til å shorte HOD i stedet for å holde flere dager.
Begynner å scale inn litt forsiktig her selv… tenker å øke om vi bryter trendlinjen
Sittet og undret meg over dette en stund nå. Ikke helt skjønt noen ting av de siste dagene. Veldig godt å få innspill fra Warren på det:)
Synes ikke denne situasjonen ligner i det hele tatt: F.eks OSEBX -24,47% vs OMX s30 -19,22% YTD i samme valuta blir det enda mer ekstremt.
Er vi nordmenn mer optimistiske i forhold til hvordan vårt land håndterer denne krisen, enn resten av verden? Og derfor beskymrer oss mindre og kjøper mer aksjer?
Oslo Børs spesielt målt i sammenlignbar valuta, er vel et av de verste stedene du kunne ha pengene i år?