Tror det var på piratopodden det ble nevnt at: ved tidligere kriser så har OSE alltid vært veldig dyr i forkant. Denne gang ble aldri OSE like “dyr” som feks de amerikanske børsene.
Hehe denne var morsom.Ville ikke kjøpt, men tror ikke børsen skal videre ned.Lo godt.Sier vel ganske direkte at vi skal langt ned med samtidig anbefaling mot å ikke selge.hoho
Jeg dekket shorten med et lite tap. Må holde meg til plan slik jeg skrev i går istedenfor å prøve å trade choppen. Blir bare choppet opp. Synes også det ser ut som bullflag på OBXen, uten at jeg forstår hvem som kjøper her.
Fulgt litt med på oljeprisen og tenker den også viser tendenser til forsøk på brudd høyere.
Tid er penger sin discord. Skal finnes link via Facebook gruppen
Satt en liten obx bear nå, har mål om tusenlapp om dagen på tradingen, har 12k gevinst på bull og 800kr på bear statistikken er mot meg
Hva er horisonten for din bear?
Ser bedre bear inngang i obx nå, enn SP500. OBX har også dobbel-topp akkurat nå på 1h chartet slik som SP500 i går, og jeg tror den kommer til å hente inn resten av verdens børser nå, ref. warren i screenshoten over. Casher ut bear SP500, tar litt bear obx
Er det en aprilsnarr at DNO er opp nesten 10 prosent når olja går ned mer enn 2 prosent?
Xxl opp over 100 prosent må være aprilsnarr:-?
Er det lov å ønske seg en kjempebjørn nå???
Xxl var helt oppe i 11,99 på topp i dag, var noen som gikk på en smell der…
Vær forsiktig. Jeg gikk ut pga. bullflag rett før den brøt opp. Tapte noen høvdinger på det.
Target for formasjonen er mye høyere og selv om jeg er enig i en potensiell dobbeltopp synes jeg det er ekstremt merkelig på børsen nå. Jeg vet ikke hva det er men;
- Indeksene i USA er ventet å åpne ned
- Oljeprisen er ned
- Indeksen vår er opp
Jeg vet ikke hvem som kjøper her men jeg venter til de gjør seg ferdige.
Kan nok være lurt ja. Tok en relativ liten posisjon, så fyller jeg på mer senere dersom det går riktig vei
Solgte selv unna bear i dag, synes Oslo børs er skummel i disse tider. Er noen som har har lyst på aksjer…
Fy søren mange bjørner som går på en smell nå! Hva søren er det som skjer…
@cagey2 - holder du enda?
Kan det være utenlandske investorer som ser seg til OB da den har fallt mye grunna valutan sammen med vektning av oljefondet?
Der fikk du rett gitt, brudd opp. Lister meg tilbake til SP500 enn så lenge…
Merkelig hele greia…
Bjørnene mine blør etter å ha blitt stanget av okser
Saudi i ferd med å måtte gi seg? Finner ikke kjøpere til oljen. Er det dette energi-investorer priser inn, samtidig som mye institusjonelle penger går inn i oljen?