Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Andre som hare problemer med å selge/få kjøpt bear/bull?

1 Like

Det burde jeg jo helt klart gjort, men tenkte ikke engang tanken.

1 Like

Du må høre på aksjesladder :wink: Kommer faktisk noen gullkorn der av og til ( selv om ikke alle gullkorn handler om børs :wink: ). Ikke sant @Evilfreud ?

2 Likes

Ja, Nordnet er helt dødt… Har ikke tid til å sitte her å vente…

Samme gjelder Nordea virker det som (hvor nordnet produktene er utstedt fra), dette er for dårlig umulig med exit og kjøp.

Syns BEARSP500x10 responderer dårlig på fallet på nesten 5% i går. Skal det ikke være en form for connection der?

1 Like

Den følger nok futures, som har hentet inn en del av fallet. De står i +1,74% nå.

2 Likes

Ser ut til at det har brutt opp av formasjonen jeg tegnet i går. Drevet av oljepris +10% og Equinor som har fått lånt 50 milliarder. Futtene i USA er opp. Bare å smøre seg med tålmodighet for den som venter på nedgang, ser det ut til.

Tok noen bjørner på stenging i går, og alt lå til rette for nedgang, men må bare ta tapet her nå :frowning:

Får du solgt bjørnene dine da?

Mange bear produkt for SPX som ble knocked ser det ut som, finner ikke noen av de jeg tradet :frowning: satt heldigvis ikke på noe over natten

Ikke selge bjørner nå, nei nei

3 Likes

Krisen er over på Oslo børs, virker det som… Eller?

Ja, solgte de på åpning på 37,8. Nå er kursen selvfølgelig 38. Må nok i skammekroken nå…

1 Like

Snakket med Nordnet nå, market maker hos Nordea har igjen tekniske problemer (utsteder)…
Syntes de har rotet fryktelig med disse den siste tiden.

Skulle man ha tap fikk jeg beskjed om å selge posisjonen når pris kom tilbake på skjerm og sende inn klage til Nordnet med henvisning til samtalen jeg hadd per telefon.

Så skulle dere ønske å ha solgt, så kunne det være lurt på ta en telefon til Nordnet/Nordea avhengig av produkt. De hadde ingen rettetid for feilen.

2 Likes

Du får nok rett til slutt. Tipper OB 470 i begynnelsen av mai.

1 Like

Jeg også har samme problemer.

«Tekniske problemer»

Ser dere noe tegn på at Folketrygdfondet og kompani har gitt seg på kjøpsrunden sin?

Min erfaring er at folk kjøper hytter med høy egenkapital og lite belåning.

2 Likes