Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnetråden: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 1

Du er ikke redd for at det snur tilbake til bull?

1 Like

Yes, helt enig. Håper på en klar Biden seier!

Nervøs start på dagen i dag etter fredagens bjørnehandel, men snittet ned i pris to ganger i løpet av dagen og begynner nå å se grønne nyanser på avkastningen :slight_smile:

Jeg regner nesten med at det snur bullish så fort en enighet om en ny krisepakke er på plass, men jeg tror ikke det skjer før valget er avklart, og jeg gambler jo litt på at det ikke utropes en klar vinner på torsdag, men at det kanskje drar ut litt i tid (ut uken) før alle stemmene er talt opp. Kjører SL på det jeg kjøpte i dag men har fremdeles en hovedpott som står fast :upside_down_face:

1 Like

OK, så Biden - bullish. Trump - bullish. Krisepakke - bullish.

Ingen av de tre løser noen fundamentale problemer med verden slik den ser ut, allikevel er det bullish.

The world is a strange place.

1 Like

Begge vil støtte økonomien og aksjemarkedet med pengepolitikk

1 Like

Er enig med @holmes her - krisepakken brukes jo som en politisk slagside. Den som vinner valget vil jo være ekstremt interessert i å få på plass en ny krisepakke så fort som mulig. Sånn sett bør man ikke være short nå. Min gamble er helt og holdent på at det skjer noe uventet ila. denne uken mtp. valget, enten at Trump nekter å godta nederlag, eller at folk nekter å godta et resultat hvor han vinner, når Biden etter alle solemerker ser ut til å gå av med seieren.

1 Like

Vet ikke om det er så positivt for din del men jeg har tatt samme gambel :rofl:

1 Like

Rent teknisk - åpner kanskje opp i dag pga. olja, men tror vi ender ned. Futtene er svakt i pluss.

OBX BEAR - potensielt bullflag (4 hr) om vi snur opp i dag.

OBX - motsatt formasjon om den ikke bryter opp av trendtaket.

Skikkelig binær her, kan være starten på en giga recoverrally, eller bare en bounce

3 Likes

15 min chart - ser ut til å snu nå :crossed_fingers:

OBXen er ikke helt enig meg deg (meg) å oljen snudde.

1 Like

1 Like

Må selvsagt se på valgene i 2000 og 2008 med krakk briller. Var jo ikke direkte positive markeder.

Hvor fikk du den ifra?

Yahoo! Finance

1 Like

Håper på en -20% for Biden :joy:

3 Likes

Dersom markedene ikke reagerer på valget eller på nye lockdowns rundtom eller på forskjellige Q resultater, hva skal til for at bikke lasset? Ser jo nesten ut som alt virkeligen er fine and dandy.

1 Like