Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnetråden: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 1

VIX gjør det samme

1 Like

Fylte på litt bear obx i dag :slight_smile:

3 Likes

VIX indeksen

26,51 +2,41 (10,00 %)

Og 10-åringen nærmer seg 1,49.

Oslo (TDN Direkt): OLJE: OLJELAGRENE I USA +21,6M FAT FORRIGE UKE (VENTET -0,9M) De amerikanske råoljelagrene steg med 21,6 millioner fat i forrige uke til 484,6 millioner fat. Det viser statistikk fra Det amerikanske energidepartementets statistikkfløy, EIA, onsdag. Lagertallene fra API tirsdag kveld viste en oppgang i lagrene på 7,4 millioner fat forrige uke.

OBX rundt 17.9 var juicy, men jeg kjøpte ikke. Går sikkert ned 7% i morgen :frowning:

Nasse er tung å sliten idag. Spennende å se om 310-312 nivået på QQQ holder.

2 Likes

3 Likes

Arkk ned 6,35%…

Rødt over hele linja i statene i kveld. Nå må vel dette endelig smitte over til oss

1 Like

Har kjøpt litt bearprodukt i dag for moro skyld. Satser på å ha ett grønt papir i morgen, i tillegg til Bbbbbb da:)

1 Like

Oljen holder seg godt og det spørs om ikke noen skal ut å snakke ned renten på de lange rentepapirene iløpet kvelden…

1 Like

“Patrick Timothy Harker er president for Federal Reserve Bank of Philadelphia”

3 Likes

Futures ned på greit volum. De må nok ut og si noe ja, ellers kan man jo bryte ned av trekanten her (foreløpig stoppet rett på støtten).

Dette er 3 gang vi tester 50 dagers snitt i år.
Jeg tror den kommer til å ryke før enn senere.

2 Likes

Rocky waters om dagen, må jeg si. Jeg får ikke til en dritt annet enn de litt mer langsiktige kjøpene…

Mulig jeg jinxet dere med å kjøpe bear,:slightly_smiling_face:

2 Likes

Personlig må jeg si jeg trives veldig godt i markedet slik det er nå. Er syke swings begge veier og det funker å trade intradag for engangsskyld :sweat_smile: Gjelder bare å finne aksjene med volum.

2 Likes
4 Likes

Alle børsene faller bortsett fra OMX og OBX :man_facepalming:

2 Likes

De holder seg utrolig godt.

Blir ikke helt klok på det, så ut som vi ville bryte for 30 min siden. Jeg øker her og satser på brudd,
forberedt på en hair cut om den snur oppover. Problemet er hvor man skal sette SL. Bruker forrige high på 15 min som referanse.

1 Like

Norge (valutta) og OSE er vel i all hovedsak en råvarebørs. Når man ser hva som skjer i råvarer så kan nok det være en av grunnen til at vi holder oss såpass greit.

2 Likes