Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnetråden: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 1

Jeg sutret om Warren nylig. Han og spesielt han som han samtaler med burde hatt et MYE strammere manus. Helt fra starten er det famlende og retningsløst. Forventer de at folk har 80-90 minutter per uke til å høre dem synes og fundere litt retningsløst 40% av tiden?

Burde satt en cap på 45 minutter og gått mye mer kontant gjennom temaene. Way too much daukjøtt.

1 Like

Brems var ment som på bear futures :slight_smile: At fallet ser ut til å stoppe opp.

1 Like

VIXen ser ut til å våkne…

Kan være litt enig i det, samtidig gir den manglende stramheten et uformelt preg som jeg kan like

2 Likes

Nå får vi se da om det nok en gang bare er forbigående og så er det tilbake til ny periode med optimisme fra og med i morgen ? Mange kaster seg på bear når det nedgangen har skjedd og så snur det opp og man selger bear igjen…og så snur det ned og man kjøper bear igjen.og sånn taper man penger

2 Likes

OMXen får gjennomgå i dag - ENDELIG

Screenshot 2021-05-11 at 14.29.52

2 Likes

Ja ble litt fart nå :slight_smile:

Hører du podcastene på 2-3X er du lett under 45 min per episode :wink:

1 Like

Den bouncen jeg venter på kommer jo aldri!? Kanskje dette virkelig er it ? :sweat_smile:
Får håpe på en liten bounce i morgen. Klarer ikke å kjøpe bjørner på røde dager.

1 Like

Må bare vente på at US skal finne bunn først. Ingen endring her før US viser vei. Er som det alltid er, OBX dilter etter US både opp og ned. Eneste forskjellen er at vi har en tendens til å “lagge” etter på oppgang, men overkompensere på nedgang :joy:

1 Like

Er nok riktig det - ikke mye grønt over dammen i dag :slight_smile:

Edit: Kan være en liten bounce på gang her nå…

Sitter å kikker litt på de store driverene. AMZ, TESLA, GOOGLE, FACEBOOK osv. Alle ser ut til å ha pullback til relevante støttenivåer, inntil det motsatte er bevist vel og merke, og det dundrer videre nedover.

Men kan potensielt få en bounce i US snart.

1 Like

Ja, OBXen bouncer også hardt, jeg gikk ut av bear og inn i Kahoot for en bounce :sweat_smile:

(Ikke helt ut, er alltid bear, bare så det er sagt!)

Ville ikke trodd noe annet :joy:

1 Like

Pass på så du ikke trader deg bort på målstreken bare :wink:

3 Likes

Hehe, grattis med en god dag da bjørner :slight_smile: Godt med blod i gatene i dag. Satser på at dere ikke får så mye av mitt på sikt :stuck_out_tongue:

Det er ikke så mange av oss igjen :rofl:

Er vel da det begynner å bli penger i det? Når det siste håpet er ute og ingen har trua :slight_smile:

Får bare vente på at han her kjøper :stuck_out_tongue_winking_eye:
https://www.youtube.com/watch?v=61Q6wWu5ziY

1 Like

Spennende å se om vi får en follow - through i morgen. Tror de fleste nå er programmert til at man skal kjøpe en hver “dipp”.

Har troen på at Nano blir spart for makro denne gangen, men ser helt klart mulighetene for at det store bildet tar en liten tur ned nå. Noe stort tror jeg ikke da, men aldri si aldri.