Hecla er opp +3,31%
L O L. Da var FED fornøyd med korreksjonen
Thank You for your service plunge Protection team
Virker å være litt uenig med Powell…
2% target, hah, try 20%
Interessant.
Så Minervini er flinkere og bedre enn meg på å spå markedet. For min del oppfatter jeg en close over 4 200 (4 212 akkurat nå) på SPX som bullish signal og at man må ned under 4 170 før det blir mer bearish.
Får se hvordan close i USA blir tenker jeg før jeg vurderer å selge det jeg kjøpte i dag. I utgangspunktet er jeg nok mer optimistisk enn han fram til 30. juni.
Spådde han også at markedet kom til å snu opp i dag? Eller kom kommentaren etter at han så hva markedet hadde gjort og fant på en forklaring?
Ikke uenig med deg her - forventet selv en backtest av bruddet men ikke at vi skulle ta ut 20 dagers snitt OG bryte tilbake inn i formasjonen. Hadde trodd 20 dagers ville rejecte på 1. forsøk.
Det sagt så er markedet åpent enda, så close her blir spennende å følge med på - kan fremdeles være bulltrap, kan også bli en bear trap dersom folk åpner shorts her på back-test av trendlinjen.
Han spådde vel ikke markedet opp i dag, men han spår vel at markedet skal sidelengs/ned fra nå av. Som er motsatt av hvordan jeg tolket det (sidelengs/opp - fram mot månedsskiftet juni/juli).
Alltid interessant når en person man respekterer ser akkurat det samme som deg, og kommer til motsatt konklusjon
‘You saw the reaction in the markets when the Fed just even hinted at tightening. I don’t’ think they can tighten a lot without having a big, negative effect.’
Disse analytikerene dere henviser til har jazzet om bjørne tider i snart 1 år. Er det timingen de sliter med?
Leste ikke at det var Minervini… Han har vel strengt tatt ganske god hit rate.
Noen nye doomsdays prepers der ute som skal calle 20 % fall? Ser ikke lovende ut for de som prøver å prate ned markedene gitt.
Vanskelig å se noe klart trendbrudd ned her.
Eller?
Kanskje vi skal ned - kanskje det er 1985?
Tipper vi ser sektorotasjon tilbake til vekst igjen når ti-åringen nå har roet seg og bikket litt ned igjen.
Blackrock-fondene (Next Gen og World Tech) har i alle fall gått som en kule siste måned med + 14 %