Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnetråden: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 1

Kom i pluss tidligere i uken selv, når jeg legger med det jeg har tradet inn og ut, og har planer om å øke på neste pullback. Vil likevel nok avvente til neste uke da jeg tror vi kortsiktig er oversolgt på samtlige indekser jeg følger.

Kjører litt bjørner her også.

For Ose har jeg følgende.

OBXEXDBEAR
BEAR OBXX10NONN2

Samt at jeg kjører endel Index short for USA via IG ( 10-14x giring).

1 Like

Hvilket bear produkt anbefaler dere mot Dax, ønsker ikke mer enn 2x giring?

Økte i xact obx i dag også…

OBX Weekly - ser ikke pent ut. Mon tro om den skal helt ned til neste støtte? :upside_down_face:

Det så jo så flott ut, så skjøt det plutselig fart andre veien… :frowning:

Dere er noen asosiale sjeler.

10% er jo et typisk fall i markedet som gjerne bouncer

3 Likes

Skjønner at det kan skje, jeg bruker ikke ta. Kan ikke en dritt om det, kjøper bare etter magefølelse :slight_smile:

1 Like

Som jeg skrev i går så det ganske oversolgt ut, var egentlig overrasket over at det ikke bouncet hardere i morges. Stiger nok i morgen for å så falle igjen mot valgdagen neste uke er mitt bet… :thinking: Endrer dog ikke weekly som har en megabearish candle om vi ikke bouncer hardt i morgen.

Ser ut for at det blir blodrødt i dag.

Jepp, futures er ned 1,73% as we speak og har brutt solid ned gjennom gulvet i kanalen som går fra April til i dag, men en del MA holder enda så ikke noen kapitulasjon.

1 Like

Jeg nevnte noe i chatten igår at folk burde benytte dead cat bouncen som var igår til salg …
tilfredsstillende for min del og se jeg fikk rett må jeg si :stuck_out_tongue:

Hm, OBX åpna bare -0.60% ned så måtte fylle på litt mer bjørner. Weekly ser helt grusom ut på OBXen. Hourly har potensielt tegnet et fint lite bjørneflagg. Krysser fingrene for brudd ned av denne i dag. Momentum indikatorene på lave timeframes viser i allefall at det er rom for det.

S&P lager potensielt weekly lower low hvis 3200 ryker i dag, men tviler egentlig litt på at det skjer mtp. hvor mye støtte det bør være i dette området. Kan jo alltids håpe da… :crossed_fingers:

S&P er ok så lenge 3100-3120 holder. Tok ned litt eksponering for et par dager siden, men fondshandel går tregt gitt… :slight_smile:

1 Like

Mon tro om vi ikke skal fylle gappet i bear ? La fra meg traden jeg tok i morges, synes retningen er vanskelig i dag. Får bare ta en pause og vente til neste uke for egen del :upside_down_face:

Synes det er vanskelig å mene noe bastant fremover nå. Valget er jokeren. Unngår vi “contested election” som drar seg over lang tid, kan det godt være vi får et lettelsesrally både med Biden og Trumpseier. Det eneste sikre nå, er at det er usikkert :sweat_smile:.

3 Likes

denne var litt funny :slight_smile:

5 Likes

Ser mye av den samme daglige utviklingen på SP500 nå som i tidlig Mars i år:

Pump opp fra forrige dags bunn, crest-formasjon, deretter fossefall ned til ny bunn.
20% i dag, vurderer å kjøpe litt bear før close - antar at mandag kan bli blodrødt hvis Biden får bedre prognoser over helgen

Tror heller det blir rødt om den oransje kandidaten nærmer seg og et uklart utfall er et alternativ.