Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnetråden: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 1

Man bør i alle fall være litt forsiktig, spesielt med kjøp av aksjer som har gått ekstremt mye uten noen fundamentale verdier annet enn at de skal redde verden…

5 Likes

Største vekt i handler @ apple og tesla

:thinking::roll_eyes:

2 Likes

Dette er ikke en god tid å kjøpe aksjer på. Men det er kanskje OK å bli i markedet, sier Robert Shiller, ???

Hans måte å si ikke selg før jeg har gjort det? :sweat_smile:

1 Like

Er vel omtrent det samme som når meglere anbefaler Hold for en spesifikk aksje, er det ikke?
“Ting er litt usikkert så jeg ville ikke økt eksponeringen min akkurat nå”

3 Likes

Ikke dyrt, ikke billig

1 Like
2 Likes

Men er ikke det egentlig det samme?

Ville du ikke kjøpt nå bør du vel heller ikke sitte? Kurtasjen er ikke SÅ dyr.

2 Likes

Hva dreiv egentlig OSEBX med før helga ? :stuck_out_tongue: Har vi litt og ta igjen nedover tro …

spent på morgendagen …

1 Like

Vil nok åpne ganske så rødt ja. Blir spennende å følge med på futtene utover dagen

#Denial ? :kissing_heart:

1 Like

Gap down open på IG :bear:

Gleder meg til i morgen :see_no_evil:

2 Likes

Er det noe hold i det signalet?

Edit:

Tilsynelatende ikke når man ser på likvide futter. Var bare nysgjerrig, mener å huske å ha sett det postet før.

Det er ikke nøyaktig men retningsgivende. Den eksakte % bør man sjekke nærmere open. Normalt når jeg ser slike bevegelser på kvelden pleier de å ha roet seg litt over natten, mye pga. PPT i US. Nå er ES Mini ned nesten 1% så sannsynligheten for at vi faller minst like mye, eller mer, er absolutt stor.

1 Like

De største forandringene kommer mellom 3 og 4 på natten av en eller annen grunn :slight_smile:

bilde

2 Likes

Det er så sykt mange førstereisgutter ombord i denne versjonen av Titanic. Ingen av de tror på korreksjon. Jeg lurer bare på hvor isfjellet er, og når vi treffer det… :see_no_evil:

Mye som skjer over natten @h3nk1 :blush:

1 Like

Det kommer til å bli herlig :grin:

Generøst av markedet og gi investorer en siste sjanse får det brekker videre ned.

2 Likes

Ja, jeg synes synd (oppriktig) på enkelte som går inn nå. Min mor (!) som er den mest risikoaverse personen jeg kjenner, begynte å spørre om aksjer i går. Hun har aldri interessert seg for investeringer, men hun hadde fått med seg Gamestop saken på nyhetene og ble nyskjerrig… Jeg tror toppen har vært for å si det slik :partying_face:

3 Likes