Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Friday 2023

Post løp og kjøp tilbud!

Venter selv på nytt tilbud på Bose 45/SE til rundt 2000

1 Like

Gi lyd hvis noen kommer over tilbud på airfryer

Aerofry
Cosori
Ninja
Philips

1 Like

Håper på en sonos beam rabatt.

Lurer på oppgradere gamingpcen, hva er best pris/ytelse på intel hovedkort/cpu nå?

1 Like

Hvis du ikke er låst til Intel ville jeg gått for AMD.

Bare synd Black Friday tilbudene her til lands er så vanvittig dårlige i forhold til utlandet…

7800X3D på Newegg nå : 249 $ i tillegg er det 45$ promocode man kan legge til.

Komplett i Norge : 5495 kr… Ingen tilbud.

3 Likes

Black Friday er en vits ift for 2-3-4 år siden, da kunne en gjøre kupp.

Jeg skulle ha Bose SE/45, de kosta kr 1990 i fjor og senest i begynnelsen av september, har nå endt med 2290 på Elkjøp, så får jeg se om jeg må benytte prisgaranti.
Uansett akseptabel pris, men det går sport i å finne lavest pris🤣

3 Likes

Har sett at bose kjører bedre priser enn det de store kjedene gjør i fellesskap, så kjøpte selv ultra på prismatch hos elkjøp med bose sin pris. Ser SE ligger på 2049 der

Helt enig i at det har blitt dårligere generelt med årene, men forventa bedre priser i år siden jeg tror det sitter lenger inne hos folk å handle nå enn tidligere.

2 Likes

Årets første sort uke kjøp her.

Ble 900kr spart på noe jeg skulle ha og har ventet på sort uke for.

https://www.elkjop.no/product/sport-hobby-og-fritid/sport-og-trening/sportsklokke/garmin-forerunner-255s-sport-watch-puddergra/575022

For de som har lest pulskuren og skal sjekke HRV er dette fin fin klokke.

3 Likes

Bestilt meg nytt keyboard:

https://www.komplett.no/product/1246069/datautstyr/pc-tilbehoer/mustastatur-tegnebrett/tastatur/logitech-mx-keys-s-traadloest-tastatur-graphite

Mus i samme serie er også på tilbud. Kan anbefales! :wink:

1 Like

Kjøpte nett det samme for noen dager siden, bare mekanisk utgave. Meget fornøyd.

1 Like

Fant du mekanisk utgave på tilbud noe sted? Er det bedre å taste på? :thinking:

Hadde noen gavekort på elkjøp liggende :laughing:
Men jeg gikk for tactile utgaven. Men synes det er ganske behagelig. Bakgrunnlys kommer på automatisk når du taster på det, eller hendene nærmer seg. Ingen glorete RGB, kun et hvit lys.
Tastaturet er merkbart tyngre en det gamle jeg hadde. Så ligger meget stabilt. Noen kjekke snarveier som, kalkulator, screen-lock osv.

1 Like

Takk for tips, mulig jeg returnerer de jeg kjøpte hos Elkjøp, jeg er relativt kynisk når det gjelder pris😕

2 Likes

På hvitevarer kan det fortsatt være betydelig å spare. Har kjøpt full pakke til en leilighet nå og endte med nesten 40% totalt avslag i forhold til fullpris. Så skal det vel sier at en bør forvente ca 10-20% avslag uansett på en sånn type handel, men det blir likevel en del tusenlapper ut av det da.

3 Likes

Det ordna seg på chat, Elkjøp tilbakebetalte mellomlegg uten spørsmål​:+1::grinning:

Gode tilbud på finskjorter her. Kjøper vanligvis Eton, men her får man god kvalitet til en brøkdel av prisen:

https://zenostore.no/?gclid=CjwKCAiAx_GqBhBQEiwAlDNAZjnKBvxHMa55liELCL64fUhToeVPT2oZrZeVH7cZXm-RjcabLTYLvxoCPCMQAvD_BwE

4 Likes

Elkjøp spekulerer hardt i at folk ikke gidder å be om prismatch.

Kjøpte et spill til nintendo switch igår, rakk nesten ikke å nevne prismatch før de hadde gitt meg 100kr rabatt. Så de viste nok de var dyrere, men om kun 1 av 10 ber om prismatch er det jo god butikk.

4 Likes

Må man kjøpe 2 kontrollere til Switch i tillegg ? Hvis 2 skal spille

Kommer ann på spill, noen krever den lille kontrollen mens andre krever at du har 2 av de små pr spiller.

Så det følger med to små kontrollere?