Det ordna seg på chat, Elkjøp tilbakebetalte mellomlegg uten spørsmål:+1:
Gode tilbud på finskjorter her. Kjøper vanligvis Eton, men her får man god kvalitet til en brøkdel av prisen:
Elkjøp spekulerer hardt i at folk ikke gidder å be om prismatch.
Kjøpte et spill til nintendo switch igår, rakk nesten ikke å nevne prismatch før de hadde gitt meg 100kr rabatt. Så de viste nok de var dyrere, men om kun 1 av 10 ber om prismatch er det jo god butikk.
Må man kjøpe 2 kontrollere til Switch i tillegg ? Hvis 2 skal spille
Kommer ann på spill, noen krever den lille kontrollen mens andre krever at du har 2 av de små pr spiller.
Så det følger med to små kontrollere?
Takk. Men så bør man kjøpe to av disse også ?
Minnekort bør kjøpes også ?
Jepp, de er mye bedre enn den som kommer med. Spiller mye på switch med junior (Metroid spill etc) og da bruker vi alltid ekstra kontroller fordi den er mye mer ergonomisk.
Det viktigste for meg er om jeg trenger det jeg kjøper, og om prisen er akseptabel.
Renoverer bad, har handla alt VVS på MegaFlis.
Toalettet var det kampanje på, kjøpte en uke før Black week, det ble det 5% rabatt på, ikke mye men litt er det.
Jeg betalte kr 2990 på «tilbud».
Jeg lurte på om det var noe billig dritt, googla og sjekka, rørleggere skulle ha 8-9000 for samme….
Når en i tillegg gjør jobben selv blir det noen kroner spart.
Edit: MegaFlis betalte tilbake uten problem.
Megaflis er en god butikk, har begynt og bruke den selv grunnet stort lager og god service.
Bra tips om Logitech MX Keys S.
Den programvaren som fungerer med tastaturet , Logi Options+ , åpnet en helt ny dør for meg. Har programmert en key på tastauret til å åpne alle programmer og nettsider som jeg bruker i jobben.
Dermed kan jeg sove 5 minutter lengre om morgenen
Ang airfryer,
Gikk for en slik i dag:
Edit: er visst utsolgt nå
Nullpeiling på om det er kvalitet eller ikke
Kjøpt https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/kjokkenapparater/airfryer/ninja-foodi-dual-zone-airfryer-af300eu/244981 og https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/hodetelefoner-og-tilbehor/hodetelefoner/jabra-elite-7-active-helt-tradlose-in-ear-hodetelefoner-sort/359567
Airfryeren var lett å bruke og svarte til forventningene. Earbudsene brukes bare til trening , men helt ok hittils.
Hvorfor må en ha en egen duppeditt for dette? Hvorfor ikke bare bruke en varmsluftsovn med en rist?
Spør av ren nysgjerrighet/uvitenhet…
Her er svaret jeg fikk tidligere;
Hva er forskjellen på en Airfryer og en varmluftsovn? | Philips.
Takk!
Selv om det der vel blir litt som å spørre støvesugeselgeren om du trenger ny støvsuger?
Står de fleste varmluftsovner, så om du har en litt nyere bra en så er det basicly det samme leser jeg det som.
En kjappere, mer responsiv varmluftsovn. Bortkastet om man ikke setter pris på akkurat den egenskapen.