Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Friday Deals 2022! 🏴 🤯

Noen med gode tips til jobb PC som kan være på black week tilbud? Ser for meg i prisklassen 10000+.

Stasjonær eller bærbar?

Barbær :slight_smile:

Ville fulgt med på lenovo sine nettsider, bruker å være billigere der når det er rabatt, enn utsalgssteder som elkjøp etc. Lenovo Yoga 7i ProX er sterkt å anbefale. Legger ved link:
Denne er foø fra elkjøp, men er en egen specc på de modellene som er på elkjøp. Meget god prosessor og svært rask RAM. Skal holde til alt foruten om tung gaming og heavy video editing. Har hatt den spesifikke modellen selv som jeg linker til. I tillegg har jeg en Lenovo Thinkpad P1, som er en del dyrere, men merker ikke så stor forskjell ved “vanlig tunge” oppgaver.

https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/datamaskiner/barbar-pc/lenovo-yoga-slim-7i-prox-i7161024-145-barbar-pc/455561?gclid=Cj0KCQiA1NebBhDDARIsAANiDD1OsRAO0GRDUAX0R45aRxiQ7JzbbQX2GXPtK9-CId8M8UEuskdpa6gaAorgEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

2 Likes

Ser perfekt ut. Takk.

Ja denne tror jeg det er umulig å ikke bli fornøyd med! Utrolig sterk og en veldig god pris.

Eneste kjipe med Lenovo, har dette selv som stasjonær, er at de har Mcafee og reklamer i notifications automatisk. Ville fjernet dette asap når du får maskinen om du ikke liker popups.

Gjelder bare om du kjøper consumer produktene dems.

Kjøper du Bedriftsproduktene så slipper du sånt.

Til og med McAfee? :smiley: Ikke at det var noe stress å fjerne da :slight_smile:

1 Like

Alt. Er ingenting sånt piss.

Vi kjører bare lenovo laptoper på jobb. Ingenting sånn møkk.

Ye, Dell i hvert fall krevde kjøp av et relativt stort volum da vi kjøpte sist for å få det på “bedrifts”-produktene. Så vi måtte kjøpe på vanlig måte. Ble med McAfee der og pga. deres avtale med Microsoft, men det var greit å fjerne. :slight_smile:

Tror tilogmed komplett selger “bedrifts” lenovoer. Vi kjøper iallefall 1 og 1 og 2 og 2 fra komplett bedrift og Dustin.

1 Like

Kjører dere noen faste modeller på jobben? Eller kan de ansatte velge en modell fra Lenovo selv?

Prøver å kjøre litt faste. Men det siste 2 årene har chipmangelen gjort at vi har fått så evig mye forskjellig specs og sånt uansett om vi har valgt samme modell, så da har det blitt litt frislipp.

3 Likes

Yep, Thinkpad = Biz modell
Thinkbook = consumer

Støtter ThinkPad-erfaringene her. Nylig erstattet jeg gammel ThinkPad med ny på jobben etter syv år med daglig bruk. Forrige står nå på hjemmekontoret da den funker ennå, men har fått litt tregere oppstart. Poenget mitt er bare at det sier litt om kvaliteten, samt at tastaturet er klart best av de jeg har erfart (HP bl.a.).

3 Likes

Er det noen som har peiling på tv-er her inne?

Vet det selges mye dårlig på black friday/black week. Jeg er ute etter en 65 tommer, gjerne litt tynn slik at den ikke bygger for mye ut når den henges opp på veggen. Den kommer til å brukes den med apple tv. Det er mest ungene som kommer til å bruke den til å se på peppa gris osv, så trenger ikke være high end, men vil ikke ha no dritt heller.

2 Likes

Denne har jeg i stua hjemme (dog fjorårets modell): Best pris på LG OLED65G26LA - Se priser før kjøp i Prisguiden

Den er relativt high end, men er en perle å ha hengende på veggen da man får montert den helt tett mot bakvegg og TV’n er bare 2,5 cm dyp over det hele. Peppa gris har aldri sett bedre ut, men litt overkill er det jo.

2 Likes

Takk, men litt overkill ja, men er det noe spesielt man bør se på eller være på vakt for sånn generelt?

Er dette for eksempel en allright tv?

Samsung 65" Q60B 4K QLED TV (2022) - Elkjøp (elkjop.no)

1 Like