Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Black Friday Deals 2022! 🏮 đŸ€Ż

PÄ tide med ny trÄd!

5 Likes

Jeg ser det kommer EU-regler om strĂžmforbruk gjeldende fra mars pĂ„ TV’er, sĂ„ jeg tenker Ă„ benytte anledningen i Ă„r til Ă„ kjĂžpe en anstendig TV.

Er det andre ting som fÄr regelendringer som kan vÊre greit Ä plukke med seg i Är, sÄ en kan ha kvalitet inn i fremtiden?

1 Like

Automatisk 24/48 timers stopp pÄ hÄr fÞner etter at fruen har vÊrt pÄ badet sitt.

1 Like

PĂ„ utkikk etter en dugelig tv selvđŸ€žđŸŒ

1 Like

Reservert for tilbud

Og linkerAndre admins bare bruk denne posten fo Ă„ spamme inn tilbud.

1 Like

REsevert for mer plass til tilbud.

1 Like

Power kjĂžrer 15% for “medlemmer” pĂ„ alt i helga. Det tyder pĂ„ at det gĂ„r bra om dagen - ikke.

Jeg skal ha

  • StĂžvsuger som gĂ„r pĂ„ batteri
  • lydplanke uten sub +BLE +Spotify
  • Tradingview
3 Likes

Sikler pĂ„ sonos beam, sonos mini sub, TV 55’ :crossed_fingers:t3:

Lurt valg. Philips OLED i 55" er etter min forstand stedet Ă„ treffe. Ambilight er konge og prosesseringen er langt bedre enn f.eks. LG.

1 Like

For min del: FrittstÄende vinskap, Benq Screen-ledbar m/dim, Logitech MX Keys og Logitech MX Master 3s.

TrÄdlÞs skjÞteledning :white_check_mark:

3 Likes

Anbefales, samme setup pÄ jobb og hjemme

Lader pÄ samme kabel som til dockin ogsÄ, strÄlende lÞsning

1 Like

Det er godt Ä hÞre! Har tenkt pÄ det en stund, har forelÞpig med ledning og irriterer meg over alt lednings kaoset


TrÄdlÞs skjÞteledning :wink:

Jeg bruker gratisutgaven. Tok en kikk for Ă„ vurdere Ă„ oppgradere til PRO, men ser de legger pĂ„ “sales tax” pĂ„ toppen av prisene oppgitt. Dette er jeg 99,99 prosent sikker pĂ„ er feil (jeg sjekket det opp i en annen sammenheng for et par Ă„r siden), fordi Norge ikke er i EU, og da skal ikke VAT bli trukket. Jeg forsĂžkte sĂ„ Ă„ kontakte Tradingview for Ă„ gjĂžre dem oppmerksom pĂ„ dette, men det er ikke mulig Ă„ kontakte dem nĂ„r man er gratisbruker. Jeg nevner det her, i hĂ„p om at noen PRO-brukere kan kontakte dem og gi beskjed (helst fĂžr black friday), da sparer dere jo penger selv ogsĂ„. :slight_smile:

Testet bĂžrsdata?

Ja, har de black fridaytilbud sÄ er de aktuelle :blush: liker screenermulighetene de har.

Noen som har noen tips til god kontorstol som kanskje kan vÊre pÄ black week tilbud?

Da tenker jeg en som ser bra ut og som er mulig Ă„ bruke i 10+ timer i lĂžpet av en arbeidsdag.

Med sÄ mye tidsbruk ville jeg personlig gÄtt for noe i det Þvre skiktet som Herman Miller, HÄg osv.

Tviler pÄ at ordentlig gode ergonomiske stoler kommer pÄ tilbud, men du kan fÞlge med pÄ blant annet kjellmann.no og se!

1 Like