Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Black Friday Deals 2022! 🏮 đŸ€Ż

Vet noen her om det pleier Ä komme tilbud pÄ de nyeste pcene for gaming? Tenker primÊrt pÄ de med RTX 4090. Dette har nettopp blitt sluppet. Funnet et tilbud pÄ en pc med dette kortet, men usikker pÄ om jeg skal slÄ til, eller vente.

1 Like

KjÞpte meg en Deltaco gamingstol fra multicom. Koster 2700 nÄ

Jeg kjenner ikke til modellen, men man skulle nok tro at dette er mer enn godt nok for Peppa gris! SĂ„ lenge barna dine ikke er opptatt av sortnivĂ„, hvilket er lite trolig, trenger man jo ikke OLED. Og LED-TV’ene har vel blitt bedre pĂ„ dette ogsĂ„.

2 Likes

Supert, takker! Ikke vĂŠrt borti den siden der fĂžr, men den var perfekt for Ă„ sammenlikne!

Vurderte en Q70/Q70B modell ogsÄ, men den scoret likt pÄ tv-show og filmer, sÄ da er det ikke noe vits Ä betale mer for egenskaper jeg ikke trenger :slight_smile:

2 Likes

Ser ut som det er en del Ä finne pÄ Finn ogsÄ i disse dager, vil tro prisene faller der nÄr det er tilbud ellers ogsÄ? Elektronikk og hvitevarer til salgs | FINN Torget

Noen som har peiling pÄ Bose QC? Venter pÄ tilbud pÄ QC45, men det er dukket opp en SE modell som kan se ut som Ä vÊre en 45 med myk veske, men sikker ser det ikke ut til at noen er
.

Noen kloke hoder som kan anbefale en tv/monitor for Ä fÄ et brukbart oppsett med InFront webtrader?

Har du noe foretrukket format? 4:3, 16:9, 21:9, 32:9?

Budsjett og hvor stort ser du for deg?

Her blir jeg litt svar skyldig, men ser nok for meg 16:9, 21:9 eller kanskje 32:9 med buet skjerm. Tanken er Ä kunne organisere flest mulig faner pÄ en oversiktlig mÄte, Med flest mulig sÄ tenker jeg at jeg pt. kunne Þnsket ca 15 faner, men med mulighet for noen flere. Jeg tenker at har man plass nok sÄ guffer man pÄ. Har ubegrenset med plass, vurderer pris opp mot 10000 som maks om det treffer smÞrÞyet.

Da kan jeg anbefale denne. Har den selv og strÄlende fornÞyd.

Meget godt tilbud nÄ.

https://www.komplett.no/product/1119314/datautstyr/skjermer/skjermer/samsung-49-curved-gamingskjerm-c49rg90?channable=00808169640031313139333134b3&gclid=CjwKCAiAmuKbBhA2EiwAxQnt787c0_wz1QxyZSU2JBgm-h3Cb-j0zGZyrhClj_Z1dcE_xw0-U_P5YhoCDJEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

2 Likes

https://www.komplett.no/product/1119314/datautstyr/skjermer/skjermer/samsung-49-curved-gamingskjerm-c49rg90?channable=00808169640031313139333134b3&gclid=CjwKCAiAmuKbBhA2EiwAxQnt7yJgcl2h3DScVtaVjd1KURSjbyBkSUTr98UG0fk9Dk4XziwZ7XQMCxoCTHAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Har en slik selv, og har lastet ned programvare som gjÞr organisering av vinduer mye lettere enn standardfunksjonene i Windows. Eneste er at det tar noen timer Ä bli vant med kurven pÄ skjermen (kjenner ogsÄ noen som ikke klarte det i det hele tatt). Men hvis du har nok plass anbefales den iallfall Ä prÞve.

1 Like

Ser pÄ samme tilbud selv, men klarer ikke Ä finne noen troverdige kilder pÄ forskjellene. Eneste folk sier er at det bare er en «rebrand» av qc45 med annet etui.

1 Like

@rosk82 @Bruskus Takker og bukker for anbefalingene! Var denne jeg hadde sett pÄ i utgangspunktet. Ser tilbudet gjelder til 28. november, sÄ den skal fÞlges med argusÞyne.

Hva slags sw har du lastet ned?

FancyZones utility under Microsoft powertoys.

2 Likes

Noen som vil anbefale ene eller det andre? StĂ„r mellom to tastaturer som jeg vurderer Ă„ kjĂžpe. Skal bli brukt til “produktivitet” og tidvis litt enkel gaming. Jeg sitte alene, sĂ„ klikkelyd etc er ikke sĂ„ farlig og bryr meg ikke nevneverdig om det selv. Skal ogsĂ„ brukes med en MX 3S Master mus.
Hvilken ville du anbefalt, og vil “clicky”, “tactic quiet” eller “linear” evt vére best?

Det stÄr mellom de to nedenfor:

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/tastatur-og-mus/tastatur-til-data/logitech-mx-keys-mini-traadloest-tastatur-grafitt/p-1202842/store/1103?gclid=CjwKCAiAmuKbBhA2EiwAxQnt78uqX4pVfSBFO0Q4Z6D8QeOOUwN8GxYWmsUqVRUrxuA21gcOqm0QBRoCkmkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Det er det jeg og finner ut
.
Om det ikke dukker opp noe annet gÄr jeg for den.

Finner du noe her?

1 Like

Frame fra Samsung, 2021 mod mye rimeligere en Ärets mod, uten sÊrlig endring. Ligger klistret til vegg med bilderamme. Kan brukes som bilde nÄr tv ikke brukes.

3 Likes
2 Likes