Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Friday Deals 2022! 🏴 🤯

70 % på fa.no/tiktok

2 Likes

:scream:omg, da er det faktisk verdt det

@Roc & @h3nk1, jeg ser dere driver å poster ur her. Som en som er glad i ur mener jeg det er helt fullstendig bak mål å kjøpe noe dere ikke har hatt på lanken tidligere!
Det handler om FØLELSEN når dere får uret på håndleddet, det er da dere vet om dere virkelig vil ha det eller ei.

Nå er jo ikke jeg noe særlig til trader, de tingene jeg kjøper håper jeg skal vare livet ut - være seg sko, stekepanner eller ur. I så måte håper jeg dere tester før dere kjøper.
Det er bedre å betale dobbelt så mye for noe en skal ha livet ut vs. å drive å bytte ut i hytt & gevær.

Buy once, cry once!

Forøvrig er mitt første ur-crush som kom da jeg var 15, men anledning til å kjøpe som 24-åring - en Breitling Navitimer Heritage.
Min første kjærlighet er uret jeg fortsatt elsker å ha på lanken - en Jaeger Lecoultre Grand Taille.
Så har jeg ferieuret som ble kjøpt på ferie med min far, for å ha noe “vanntett” - en Ebel Wave.
Såklart er jo også G-Shocken fra førstegangstjenesten fortsatt i mitt eie!

Det eneste uret jeg har solgt er ventepølsen jeg kjøpte mens Navitimeren var på service, det ble solgt til en kompis så jeg fortsatt kan nyte de vakre linjene innimellom!

8 Likes

Namron dimmer med Zigbee 3.0, satt ned 50%.

Kan og kjøpe deksel slik at det paser til Elko-pluss rammer.

https://www.elektroimportoren.no/namron-zigbee-led-dimmer-200w/1402755/Product.html

1 Like

Er det årsabonnement?
[Må lage bruker for å se tilbudet :grinning_face_with_smiling_eyes:]

Finansavisen.

Takk skal du ha. Blir rundt 167 kr i mnd…
Er det verdt det…? :sweat_smile:

Selv ved 70% så er det fortsatt mere en hva jeg er villig til å betale :money_with_wings: :grinning:

3 Likes

Husk at du får skattefradrag på toppen

Neida, hadde ikke kjøpt et ur spontant uten prøvd det og siklet etter det over lengre tid. Synes den grønne klokke til Henk var fin og begynte å surfe.

Har noen ur som jeg har unnet meg ved spesielle anledninger. Slik sett er de knyttet til en følelse, en tid og en fase i livet. Aldri solgt et ur selv og sjeldent andre ting (til frustrasjon hos sambo), men kjøper egentlig ikke så mye stæsj.

Sirkulerer mellom en Hamilton Khaki field, Nomos Club og en Seiko 5. Liker tenke at disse reflekter litt meg. Har noen andre for spesielle anledninger også.

Godt kjøp som 24-åring med en Navitimer. Breitling lå også høyt på lista når jeg var i 20 årene, sammen med Tag Heuer. Jaeger Lecoultre er jo i en egen klasse for seg selv👌

Første uret jeg kjøpte selv var en Pulsar fra Bjørklund på tidlig 90 tallet (feiring av første lønnet arbeid som ung) og første klokkeminnet er en Casio :smiling_face_with_three_hearts:

YouTube feeden min er krydret med klokkekanaler, mye bra arbeid som gjøres der (Watchfinder & Co, Urban Gentry, Hodinkee etc).

Ellers, som black friday salg, anbefales denne for folk som er sånn passe handy

8 Likes

Noen som har noe erfaring med the frame fra Samsung?

Bildene jeg fikk presentert på butikken av var veldig gode.

https://www.Samsungs.com/no/lifestyle-tvs/the-frame/ls03b-75-inch-the-frame-qled-4k-smart-tv-black-qe75ls03bauxxc/?cid=no_paid_ppc_GOOGLE_ecom_cam-FF~NO-EC-PLA-TV-TVSHOPPING-HOT_CN~TVshopping_PH~on_MK~no_BS~tv_PR~ecom_SB~tv_FS~hqloe_CA~pla_MD~h_KS~pr_MT~na_adg-AG~NO-EC-PLA-TV-LIFESTYLE-HOT_MK~no_AT~sa_MD~h_PK~erh_SA~sea_TG~kew_term-PRODUCT_GROUP&gclid=Cj0KCQiAj4ecBhD3ARIsAM4Q_jEMV6V5rbvVv1-FRe_q-WZtIgpOG775xcBAVC7spsd-64KJzjKWSUIaAiyoEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Har 2021 75’
Kunne ikke vært mer fornøyd :grinning:

2 Likes

Ikke mange gode tilbud å finne i år syns jeg…

6 Likes

Like greit. Blir dårlig av black friday

7 Likes

Langt på vei enig - har hatt noen ting i kikkerten i høst, hvorav noen til tilbudspris. Ingen av disse har blitt redusert i pris ifbm. med Black Week / Friday / Weekend…

Blir det dålirg Black salg så kanskje det kommer bedre nyttårssalg?

Jeg kjøpte 55’’ i dag. Veldig fornøyd sålangt iaf.

Har en 65’ … 2021 mod… Veldig fornøyd :slight_smile:

Romjulssalget har ofte større rabatter en nyttårssalget

1 Like

spart rundt 5k på julepresanger så rimelig fornøyd med blackfriday iår, ser at mange av butikkene jeg handler i har hatt 15%-25% på alt så det ga også god uttelling.

5 Likes

Har vært fan av BF i mange år men de siste årene har hele konseptet blitt utvannet og man finner mer og mer ting som bare skal ut, som ingen egentlig vil ha. Mye luretilbud og 10-20% rabatt.

BF har blitt til Black Week, og forlenges med Cyber Monday. Mao. trenger man ikke å hive seg rundt lengre. Tipper det neste blir Black Month med tilbud hele november :crazy_face:

Elektronikk er den eneste kategorien som man fremdeles kan gjøre kupp i,
men også her begynner utvalget å bli tynt. Alltid de samme tingene som kommer på tilbud hvert år.

3 Likes