Fikk 50% på et par alfa fjellsko. Vil nå kalle det kupp
Masse gode tilbud der ute, men man må lete litt mer. Som er bra.
Fikk 50% på et par alfa fjellsko. Vil nå kalle det kupp
Masse gode tilbud der ute, men man må lete litt mer. Som er bra.
Absolutt mulig å finne slike ting på 50%, men det er ikke mange varer som har en slik rabatt.
Hvis man sorterer på varer som har minimum 50% rabatt og i kategorien “rekordbillig” så får man opp 402 tilbud (dette dobles riktignok om man tar bort “rekordbillig”, men da har varen vært billigere tidligere).
Thanx! Handlet umiddelbart. Tror det blir en fin julegave til en lillebror i etableringsfasen
Må slå et slag for bærbar sauna, som jeg selv klarte å vente til Black Week med å kjøpe. Har brukt den tre ganger nå, og er svært fornøyd.
Hvem havnet du på? Ser interessant ut…
Har tidligere vurdert dette i ekte bastu…
Mener at flere av de som virker å ha litt peiling på det mener at sånne badstuer ikke blir varme nok for den optimale effekten av badstu
Om fler enn meg er ute etter oppgradering av toolsa😂
Definitivt en ice breaker.
Ser ut som en tidsmaskin
Kjøpte det settet på BF i 2019, tror jeg betalte ca 7000 hos Megaflis, Veldig godt fornøyd.
Må nesten være en Bond skurk for å kunne gå med en slik klokke. Prisen er også Bond skrukker verdig…
så nå på de andre videoene at det er også andre tøffe typer klokker med forskjellige type måter å vise tiden på…et av dem hadde turbin(?)…men ja,de må nok koste “litt” vel mye for å se stilig ut de gangene man skal kle seg i finstasen
(denne var med “turbin”)
Ei nyre eller 2 vil dekke en slik…
ei nyre koster ikke mer enn 1000 dollar i det svarte markedet,-det har kommet frem at etter taliban tok over landet afghanistan igjen,så har mennene solgt nyrene sine for å få endene til å møtes…
Da må du ha ganske mange…
Gikk for den dyreste Er 184 cm, og den kunne nok ikke vært noe særlig mindre for min del.
Tror nesten at om jeg hadde hatt vanlig badstu også, så ville jeg heller brukt denne. Fint å kunne sitte med hodet i friluft.
Grunn til at du ikke valgte teppe?
En kamerat kjøpte boks nylig, og anbefalte det også veldig, så vurderte aldri noen av de andre alternativene.
Ser en kommentere at det ikke blir varmt nok. Det blir i hvert fall varmt nok til at man svetter som en gris.
Skammelig å kalle et krympa telt plassert på stuegulvet for sauna, syns jeg hører Piirka lyser forbannelse over dette urbane påfunn
Hei!
Vurderer denne: https://www.komplett.no/product/1219390/gaming/gaming-pc/gaming-pc-stasjonaer/komplett-a270-epic-gaming-pc
Noen som kan anbefale/ikke anbefale? Sett litt rundt, men finner ikke så mange gode tilbud.