Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2019

Vi gunner på med tråd i år og.

Jeg er på alvorlig utkikk etter 65" 4k tv, det har far fortjent.

Og så smarthus dingser. Masse smarthus dingser!

12 Likes

Jeg er på utkikk etter ny sofa og bil. Har landa ny jobb, så nå fortjener far i huset noe nytt også her :slight_smile:

3 Likes

Bør vel dele oppgavene med mor da? Mor velger sofa og far bil😊?

Hehe, blir ikke noe storkjøp på meg i år men tradisjonen tro skal jeg ta meg fri fra jobb, drikke kaffe og handle alle julegavene på nett denne dagen. Easy peasy.

Kommer definitivt til å benytte meg av BF tilbudet til TV som @rosk82 linket til over :sunglasses:

Anbefaler folk å mekke BF liste på prisjakt i forkant, har fungert for meg i alle år :grin:

5 Likes

sånn håndtakstøvsugedubbeditt? anyone

trådløsstøvsuger ser jeg det heter :slight_smile: hvilken går jeg for?

1 Like

God ide @Nocturne, blir fri på meg også:+1::grinning:

1 Like

Kjøpte 65" 4k tv for 7k for litt siden. Skal se om jeg finner den. Topp kvalitet med alt av funksjoner jeg kunne ønsket meg :slight_smile: Her er den: https://www.komplett.no/product/1081000?noredirect=true#
Veldig fornøyd. Tror tilsvarende nå er denne: https://www.komplett.no/product/1138039/tv-lyd-bilde/tv-video/tv-er/lg-65-uhd-smart-tv-65um7100?gclid=Cj0KCQiAiNnuBRD3ARIsAM8KmlvZy3i166TD3SxZloI2U6A-h90ZyXPYrlqHHifgy0_TJt2rXfuaVIIaAgGzEALw_wcB&gclsrc=aw.ds#

1 Like

Venter selv så jeg kan oppgradere fra Pro til Pro+ :grinning:

1 Like

Denne gang skal jeg ordne alt selv uten noen form for veto fra den andre halvparten. :stuck_out_tongue:

Men er det vanlig med noen spesielle kampanjer på nybil rundt black friday?

Spørs vel hva du skal ha? Tesla er vel lurt å handle i slutten av kvartalet, VW hadde kampanje på eGolf til 260.000 nå nettopp.
Foe jeg antar det er elbil som gjelder😊.
Ellers blir jo prisen redusert på Hyundai, om du vil ha ny Kona.

Off topic men jeg har lyst på denne. Må nok vente et år eller to til… :crazy_face:

4 Likes

Samme!

1 Like

Hadde kjøpt den ved lansering om det var mulig. Hva det er som kommer er ikke godt å si, har sett for mange konseptbiler…
Når det bare er Tesla som kan levere folkebil med hengerfeste, så blir det vel Model Y mår 3 eren skal byttes ut.
Mvh
Tidligere Skoda og VW fan…

1 Like

Jeg tenkte på den nye Hyundai Ioniq’en, den passer mitt behov mer enn nok. Jeg kan jo hente den i løpet av uka da de har alt “in stock”, men om sånt får prisreduksjon neste uke f.eks, så er det jo like greit å drøye. Men jeg aner jo ikke om det er vanlig med slike kampanjer på nybil.

Har du ikke reservert plass i køen?

Blir forøvrig spennende å se endelig design og pris.

Den nye Ioniq lader tregere enn utgående modell, usikker på om den nye er bedre på feks 1000 km lang tur.
På kortere turer der den utgående evt har for kort rekkevidde er derimot den nye bankers.
Nå kjøpte jeg Model 3 SR+ før den steg, betalte 402.000 inkl hengerfeste og vinterdekk, det var et kupp, og sykt mye mer bil enn Ioniq. Men nå koster vel 3 SR+ 420-430?
Hva koster Ioniq?
Ioniq er bra bil, men kan ikke måle seg mot Tesla, hvis Tesla er uaktuell, ikke prøv en!

Edit: jeg har faktisk kønummer 3600-3700 på Skoda…

Nei, jeg droppa det. Bestemte meg heller for å bruke pengene på aksjer… #sjakktrekk :roll_eyes:

1 Like

Står som nummer 3529 i køen jeg :roll_eyes:
Slet med bank id da jeg forskte å registrere meg første gang og gikk litt tid før jeg gadd å prøve på nytt.

2 Likes

Nice! Blir spennende å se den - ligger en prototyp video på youtube med ei dame som kjører den.

Personlig falt jeg pladask for designet, som en BMW X6 bare mye mer futuristisk.