Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2019

VR briller! Vil egentlig ha Valve Index, men siden de ikke selges i Norge er jeg litt skeptisk. Så hvis jeg finner oculus rift s til en bra pris er det kanskje enklere å gå for det i mellomtiden.

Er noken del som blir litt annerledes ja. Er vel en del som er “kjent”.
Dørene blir vanlig og lysstripen i fronten får de jo ikke lov å ha der, Speilene blir vel også vanlige. Første versjon tror jeg blir høy bak (og ser trolig lite pen ut).

Blir spennende å se om den er verdt prisen når den kommer.

Edit: Ser det kanskje ble litt off topic dette :grimacing:

1 Like

htc vive gogo

Interessert i gode tilbud på trådløse høretelefoner og/eller propper. Skal være god kvalitet, og kan betale det som trengs.

2 Likes

Trenger også bra noice cancelation for å bevege deg i funcom trådene :sweat_smile:

8 Likes

Har du de? Jeg skal hovedsaklig bruke det til gaming, og det ser ut som HTC har bestemt seg for å satse på business. Etter en del research ser valve index ut som de klart beste brillene til gaming, men tenkte jeg kunne bruke oculus rift s som ventebriller om jeg får en god pris :stuck_out_tongue:

1 Like

Kan anbefale Sony sine. Jeg har WH-1000XM3 og er veldig fornøyd.

4 Likes

Makita Ledningsfri støvsuger, Poseløs :+1:

Jeg er på utkikk etter gode trådløse ørepropper til å bruke når man løper. Rop ut om dere kommer over noen.

har prøvt htc vive og de var knall gode… men har ikke sjekket ut valve index… Regner med de vil være gode også :slight_smile: hva pris snakker vi?

trolig blir det snakk om et sted mellom 10 000 og 15 000 kroner for hele ser jeg de skriver om valven… htc viven koster fort 10 000 den og…

Har sett litt på Oculus Go - slipper jo en dedikert datamaskin og ledningsrot med dem :sunglasses:

De nye VR-brillene Oculus Go trenger nemlig verken en mobil eller datamaskin for å fungere, og den er priset såpass lavt at den er billigere enn begge alternativene.

#skriveropppålisten

Du vil jo egentlig ha den koblet til en god datamaskin? vil du ikke? :thinking:

Spørs hva du skal… gjø… spille … :grimacing:

2 Likes

Et fullt kit ligger på ca 1000usd, men foreløpig selges de kun i eu (ikke norge) og usa. Oculus rift s koster 4,7k på komplett nå

Jeg avventer… men var nettopp på kurs å fikk teste htc vive google earth… Helt utrolig… du er basicly supermann, og kan lande hvor google bilen har kjørt… Banebrytende for sengeliggende og syke folk.

5 Likes

Vil ha en Samsung The Frame 50-55" på ultratilbud. Eneste måten jeg får madammen til å godta stor tv i stuen. :sweat_smile:

“stor”. Lol… Bra for deg hun har helt annen målestokk for stor enn resten av verden.

13 Likes

Ikke søkt på tilbud, men synes de er ok, om de er verdt prisen ift andre vet jeg ikke.
Men skal en ha hodetelefoner så er det bedre å gå rett på premium hvis en har råd.
Jeg starta med Philips nc med kabel til 500, så trådløse med nc til 1000, hadde vært mye lurere å lagt de 1500 i potten til feks Bose eller hva som er bra, men de koster vel fra 2500 på tilbud? og opp mot 4000+?..

The Frame er aller mest genial når den ikke brukes til å se TV på :smile: Helt grei som TV også men det å ha et bilde i stedet for en sort skjerm på veggen gjør mye for stua. Anbefales

2 Likes

Har jo forsåvidt samme funksjonen på flere av samsung TV’ene nå, at du kan velge bakgrunn på TV’en så blir det mer som et bilde.