Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2019

Whip! :sweat_smile: den lille tven (65") har jeg i fotballstua, i hovedstua er det en 4K 82" :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Er rammen eneste forskjell?

uvisst, men min Q7 fra i fjor har en funksjon hvor den demper kontrasten/strømforbruket, setter på en bakgrunn og bare fungerer som bilde.

Hvis pris er viktig, bør du se på denne som er rimelig nå.

1 Like

Jeg har en psykisk skade som gjør at størst mulig avslag fra REELL førpris egentlig er viktigere enn prisen jeg betaler. :sunny:

Og så vil jeg ha en skikkelig god tv da. Hatt nåværende samsung 55" i 8 år så er ikke den som bytter oftest. :slight_smile:

2 Likes

Er nesten 50% avslag da. Godkjent det :stuck_out_tongue:

Men skjønnner hva du mener, er ikke alltid godt å vite hva som er REELL førpris. Derfor sjekker jeg alltid utlandet før jeg kjøper noe her i Norge.

2 Likes

Har Dyson og veldig fornøyd…

1 Like

Hvis du får en god 65" 4K tv for +/- 7000 kr, så er vel det en knallgod pris?
Har kun Samsung selv, veldig fornøyd med de.

Ja 7000 avslag er flott men tenk om jeg kan få 14000??

Mente 7000-ish i pris for tv,en.

50% avslag ble det sagt. :slight_smile:

1 Like

Hvis dyson kommer på bra tilbud, så er det insta kjøp fra meg :slight_smile:

Foreløpig pris jeg har fått på den nye Ionic er 330K, med full utstyrspakke, skinnseter, metallic lakk og vinterhjul. Jeg er typen som helst ikke gidder å betale mer enn det som dekker mitt behov. Om jeg hadde fått en Tesla til samme pris, så hadde jeg kanskje valgt det, men da hovedsaklig pga lengre rekkevidde. Men jeg liker at ting fungerer, og jeg kjenner at jeg ikke orker å forholde meg til logistikkproblemene til Tesla, samt alle disse barnesykdommene jeg stadig hører om.

7105 er helt ok, men jeg har sett litt bilder på den og min allergi mot hakkete panorering av bilder gjør at jeg ikke er helt fornøyd med bildet. Den er “grei”. Er du kresen må man ha bedre.

1 Like



Følg med på den. Fjorårsmodellen (Samsung Q8) var på tilbud på BF i fjor (13.999), regner med denne kan falle dit i år også.
Veldig bra TV. Og du får den Samsung one connect boksen som er supernice, samt nogap wallmount kompatibel.

@Fornybar, sjekk denne du og. ambient mode. Samme opplegg som the frame, bare uten den meningsløse rammen.

2 Likes

Allright, nå snakker vi!

Dette QLED begrepet, er det et Samsung varemerke eller heter det det hos alle?

Samsung varemerke. Quantum dot display. Men er strengt tatt de beste LCD TV’ene på markedet. Ikke samme sortnivået som OLED, men pretty damn close. Også slipper du innbrenning, om det skulle være en problem.
Denne er faktisk bedre enn fjorårsmodellen ser jeg. De har fått dyttet inn direktebelyst display på denne, ifjor var det kun kantbelyst display.

2 Likes

Tesla Stavanger funker bra de, problemene som det står om i media er noe oppskrytt, jeg frykta et helvete! Kort ventetid og hyggelig betjening.

Har du sjekka hva du kan få Kona for? Tror den er verdt å sjekke ut ift nye Ioniq. Rekkevidde for Kona er sykt god, tror også den lader mye raskere, i praksis.

(Ioniq skrives med Q og ikke C😊)