Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2019

Jeg har litt av hvert på lista, så får vi se om jeg finner noen tilbud (noen ganske esoteriske ting, er fullt klar over det):

  • Trykkoker (for å koke kjapt)
  • Tekoker
  • Riskoker (neida - spiser sjelden ris)
  • Whoop treningsarmbånd
  • MindGear CES-maskin (samme specs som «NuCalm»som Ben Greenfield bruker til 1/10 av prisen)
  • HeartMath Balance (ikke sikker på denne)
  • VieLight (har fått den anbefalt, men ser temmelig psyko ut og den er dyr)
  • Joovv infrarødt lys
  • XLN XO trommelibrary

Mulig noen online-kurs/digitalt som normalthar ekstra gode rabatter.

Sikkert noen andre helserelaterte greier om jeg ser noe jeg trenger eller allerede bruker.

Det blir nok ikke alt på lista for å si det sånn, men som dere ser er det et par alternative BL-tilbud jeg håper på, lever godt med 47’’ kjøpt brukt på finn for et par år siden. Men VR-briller kunne kanskje vært noe!

1 Like

Kombiner disse to i en Instant Pot. Usikker på om du finner “originalen” i Norge, men du har alternativer som:

Bruker stort sett hver dag her hjemme.

1 Like

Noen med forslag til 49 eller 55 tommer TV i en mellom prisklasse? Trenger ikke være nyeste råeste som er på markedet, jeg trenger en TV som ikke er smartere enn meg😂

*enkel
*billig
*god bildekvalitet
*trenger ikke være smart

Samsung er å foretrekke men åpen for forslag🙂

Noen som vet foresten om en trenger å “justere” skjermen når en kjøper TV nå? Er dette vits eller er det kun for butikken å selge mer?
Spør sikkert dumt men, det er vel det forumet er til, dumme spørsmål.

Sneipen klarte å knuse TV`en sin når han skulle fløtte sofaen på rommet sitt. Om noen kommer over et kupp av en tv 50" - 55" som er brukbar til PS4 spilling til en svært god pris som hadde det vært flott med en PM, eller en kommentar her :smiley:

1 Like

Til deg og @Warholm ,fant flere 50-55" til 4900-5500 kr med et kjapt google søk, mange gode tilbud der ute :slightly_smiling_face:
Lykke til, håper sneipen blir hapoy :+1::slightly_smiling_face:

2 Likes
2 Likes

Hvor finner jeg de tilbudene?

Hehe, klikket du lenken? :wink: Det er på PS store. Tilbudene varer til 03.12 så du har god tid, og det kommer mer dagen før Black Friday!

1 Like

Du kan få kjøpe mine. Brukt 5 timer.

Rift s? Hva skal du ha for de?

Ikke sikker på modell, men her er bilde.

Åh ja, dette er psvr. Det har jeg allerede :sweat_smile:

1 Like

Ok er den andre veldig mye bedre? Min PS4 tok kvelden. Så jeg tenker å avvente og se hva som skjer med ps5 eller andre ting nå. Spiller veldig sjelden ps4. Har liksom ventet på neste Gran Turismo i en evighet, men det kom jo aldri likevel.

1 Like

Joda, så ikke noen link til å bestille fra.
Bruker ikke å laste ned spill, kjøper de på disc, old school :sweat_smile:
Får sjekke litt framover :+1:

1 Like

Ah, OK. Hvis du vil ha disk pleier CDON, Coolshop og GamesZone å ha masse bra tilbud.

Platekompaniet har 30% i gaming kategorien.

Kom over denne: gj.snitt rabatt på BF i fjor var bare 13%, og de beste tilbudene var på TVer. :slightly_smiling_face:

Black Friday: https://www.prisjakt.no/tema/black-friday/hvert-sjette-produkt-gar-opp-i-pris-under-black-friday--a69?gatrack=0

1 Like

For dere som vil ha ny tv så kan jeg virkelig anbefale OLED tv foran både QLED og LED tv’er. Jeg gikk i fra en philips 4k UHD til en LG OLED B9, og er storfornøyd ! for dere som gamer så fikk denne g-sync på siste oppdatering også (1440 p @ 120 hz og 4k @ 60 hz)

Den er på tilbud nå. Pris september i år 30 k.

Btw her er tykkelsen på en OLED skjerm sammenlignet med kredittkort. Dette er mulig fordi OLED bruker 1 lag for å projisere et bilde menst LED har 8 lag

5 Likes

Jeg hadde en Philips Oled 2018 innom i fjor og følte den var litt “blurry” ved raske bevegelser og diagonal panorering. Min gamle plasma var mye skarpere i mange tilfeller. Er denne bedre enn disse? Ser komplett har tilbud på den nye versjonen… 19990,-.

854’en har en responstid på 32 ms, LG B9 har en responstid på 14 ms. Overall er nok LG sine oled’er bedre enn philips sine nå. Eneste jeg savner er ambilight egentlig

Er det ikke game-mode med 15 ms?

i følge de ble den målt til 32 ms i game mode.

“Switching on the Game picture preset when gaming is a must, as this reduces input lag to around 32ms. Not the lowest figure we’ve seen this year by any means, but much lower than the sort of times you get if you don’t use the Game preset”

1 Like