Ok, uten å spamme tråden helt, er 65C9 og 65B9 fra LG like mtp. bilde og tekniske specs?
Vist du har de stående ved siden av hverandre er det ikke mulig å se forskjell mtp bildeforskjellen. Den største forskjellen er at det er en nyere prosessor i C9’en. Det er absolutt ikke verdt prisforskjellen vertfall. En annen fin ting med LG sine tv’er jo magic remote kontrollen. sjekk den ut på youtube
Komplett får kjørt seg i kommentarfeltet på facebook. Ser ut til at de har gradvis satt opp prisen på noen produkter som de selger på “salg” nå. Komplett skylder på at produktene har vært feilpriset de siste månedene.
Så pass på når dere skal handle. Sjekk ut prishistorikk først
Jeg kjøper aldri noe lenger uten å sjekke historikk osv på prisjakt. Tenk hvor mye folk ble rævkjørt for bare noen år siden.
Ja, de brillene som du kobler til PC er vel generelt sett en god del bedre samtidig som de har et bedre utvalg av spill (Half-Life Alyx, Boneworks etc). Ulempen er jo at de krever en forholdsvis god PC med et brukbart skjermkort. PS5 og eventuelt PSVR2 er spennende, men jeg vil tippe de vil prøve å holde prisen lav så de fortsatt kan være et billig og bra alternativ.
Til black friday ser jeg nå etter tilbud på enten Oculus Rift s eller Oculus Quest (som har sin egen prosessor og dermed kan kjøres helt uten PC/kabler).
Quest på komplett til 4599 (medlemspris)
Det har du rett! Signerte kontrakt for en slik idag faktisk, så om 3 ukers tid er’n her
Hmm, er ikke kjempemye rabatt, vil gjerne ha den til under 4k, men tenker å skaffe meg en på fredag uansett…
86 tommer - førpris 37999,- nå 19990,-
Hvor står 19990 prisen?
KOmplett har sluppet sine Blackweek tilbud, ikke veldig imponert.
LG C9 OLED. Jeg går aldrig tilbage til LCD efter jeg købte 65” OLED et par år siden. Konge billede og perfekt til film.
Jeg købte E6 modellen mener jeg.
Var det Kona du signerte kontrakt på?
Hva er prisen? Jeg trodde de fleste, med unntak av Tesla, utsatte levering til over nyttår, med tanke på nye krav til totalutslippene fra salg av nye biler.
Tror jeg skal gjøre som Nocturne, ta fri og handle alle julegaver på fredag. Konen og jeg har brukt morgenen på å skrive liste.
Jeg tenkte også å kjøpe et mesh-nettverk, og tar med takk imot tipps. Det skal dekke 165 m2 i to etasjer og gjerne også garasjen som er i betong. Jeg vil ha kvalitet fremfor pris, men selvfølgelig gjerne god rabatt;)
Disse er det 48% på:
Selv håper jeg denne kommer på tilbud
Disclaimer: Ta ikke imot råd fra en teknisk-noob som meg uten å ha gjort egen research.
Har brukt Deco-nettverket @Nocturne linker til i 2 år, og kan ikke huske å ha irritert meg spesielt over det. Så det er sikkert både brukervennlig og stabilt. Dekker 300 kvadrat inkludert sånn brannsikret garasje tålelig greit om man får plassert enhetene litt lurt.