Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2019

Fixed :sweat_smile:

Jeg gjorde en del research på MESH nettverk for en stund tilbake da jeg trodde vi måtte ha det pga. dårlig dekning i 2 etg her i huset (ordna det med en billigere løsning), men landet da på AmpliFi.

Nå er riktignok denne testen over 2 år gammel så det har nok kommet enda bedre løsninger nå?
Jeg ville absolutt gikk Deco en sjangse siden de er på tilbud og nærmest 1/2 pris av Amplifi.

2 Likes

Jeg kjøpte P7 nå. Testet den til 3500, men synes det var dyrt, 1799 Er den verdt. Jeg har vanskelig hus og da er backhaul via powerline veldig god løsning.

2 Likes

Testen din går mot m5. Du lenker til p7 som synes å være betydflig oppgradert i forhold til m5. Her er om p7: https://www.techradar.com/reviews/tp-link-deco-p7
Tror jeg går for den selv :+1: …om det ikke dukker opp noen som sier at den er :-1:

2 Likes

Et tips på veien med p7; Hvis du har 3-fas til huset så må du se på at strømadapter lyser grønt. (God dekning på powerline). Hvis ikke må du snu adapter i støpselet slik at systemer snakker sammen over riktig fase.

Jeg har 500/500-fiber og systemet gav god dekning. Fikk 480 mbit på iPhone nær 1 enhet. På den som stod lengst borte fikk jeg ca 170 mbit. Via Altibox-senderen hadde jeg ca 20 der.

6 Likes

Noen med erfaring av Sonos høytalere? Gudd shit?
Må ha meg en lydplanke nå når en begynner å dra på åra, slik at en får med seg dagsrevyen🤪

1 Like

Kjøpte dette etter ferien, en i kjelleren og 2 i hovedetasje, funker rimelig greit, også i Teslaen i gårdsrommet (som var en liten del av oppgraderingen). Jec betalte 14-1500 og syntes det var billig da…

1 Like

Vurderer om jeg skal kjøpe en AVA P60 høytrykkspyler fra komplett. Noen som har erfaring med denne ?

Kjøpte den i sommer for 3490. Meget bra.

1 Like

Sonos er OK. Bra lyd i forhold til størrelsen. Enkel og brukervennlig. Jeg har noen små sonos-høyttalere stående rundt i huste. Jeg har ikke prøvd lydplanken. Tror den er OK, men den har en begrensning i at du ikke kan koble til andre sub-er enn sonos sin egen. Og så tror jeg det kun er trådløs og optisk tilkobling.

Har hatt lydplanken i ca 4 år. Har nå høyttalere rundt i leiligheten og er knall fornøyd. Veldig brukervennlig og god lyd!

https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/smarte-hjem/robotstovsuger/xiaomi-roborock-v2-robotstovsuger-hvit-p99075?gclid=EAIaIQobChMI9sasuvaC5gIVyeAYCh1G5gqtEAQYAiABEgL5avD_BwE&gclsrc=aw.ds

Kjøpte denne for ca 4 uker siden. Kan anbefales på det sterkeste til de som er på utkikk etter robotstøvsuker. Alt styres via app. Kommer fint over dørterskler, samt man man sette våtmopp på den i tillegg.

Robotstøvsugeren fungerer svært godt, men våtmoppen er fullstendig ubrukelig. Kjøp heller en pakke jif engangsmopper så bruker du 5min på å sveipe over gulvet!

1 Like

Hei…
Denne støvsugeren så fin ut…
Hvor høy er den?
Treffer den “hardt” mot stolen og vegger etc?
Mvh

Gamlingene har flere Sonos rundt i huset, funker fjell.

Jeg har lik selv, den er fantastisk til å støvsuge. Våtmoppfunksjonen er så dårlig at jeg ikke gidder å bruke den.

Den dunker ikke hardt borti ting, høyden står sikkert i produktbeskrivelsen. Jeg tipper cirka 10cm.

1 Like

Ble nytt kjøleskap og fryseskap her. Falt for samsung igjen. var fin pris hos Power ( det forrige kombiskapet mitt var samsung og var tålig fornøyd).

Den har en trykkplate forut, så den treffer ikke hardt nei. Jeg lar den støvsuge rundt kostbare høyttalere med høyt tyngdepunkt og tripod bein :sweat_smile:

Det viktigste den støvsugeren har er en lettfattelig og brukervennlig app, du trenger ikke å være tilkoblet nettverket så du kan kjøre den i gang fra hvor som helst .

1 Like

Denne skal jeg ha iår!! Noen som har sett fotballkamper med LG sin c8/c9 oled tv’er?

OLED sejrer til al content. Sort er 100% sort :heart:

Er det jeg også har konkludert med. Oled>Qled, men usikker når det gjelder sport…