Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2019

Kom rett inn, så nettbutikken, ble så kastet ut for å sitte i kø :slight_smile: Dette er bare tøys og virkemidler for å skape interesse og kjøpevillighet :call_me_hand:

3 Likes

Haha ja den der kjøper jeg overhodet ikke.

Handla elektronikken jeg trengte på komplett, null kø.

Jeg var inne 01:00 og det var ingen kø. Ble heller ikke kastet ut, men kjøpte heller ikke noe :smile:

Jeg var inne rundt 00.00 måtte stå i kø, ble ikke kasta ut.

Var inne kl 23.XX, sjekket noe annet en kort stund og ble kastet ut, måtte vente en snau time og kom inn igjen, fikk lagt TVen i handlekurven, men ikke valgt fraktmetode og fikk dermed ikke bestilt. Forsøkte flere ganger og forlot Elkjøp uten å kjøpe TVen jeg ville ha. Er så håpløst system at jeg på bare på trass ikke vil handle der. :hot_face:

“Hvordan miste kunder 1.01”

Elkjøp skyter seg selv i foten her med denne latterlige kø-gimmiken.
Køsystemet gjelder hele nettsiden, selv også om man ville se på eller kjøpe artikler som ikke er på BF tilbud.

Kundenes handleopplevelse er topp prioritet i all retail i disse tider. Dette er skivebom.

3 Likes

Jepp, elendig opplegg. Nå står jeg også i kø, men før jeg ble kicka ut fikk jeg sett at varen som var på tilbud var utsolgt. Fant samme vare til 100 kr mer på Power. Betaler mer for å slippe køen og boikotte det opplegget. Ingen andre nettsider jeg har vært innom har køsystem. Skjerpings!

3 Likes

En BF gave fra meg til forumet!

Tok meg nøyaktig 40 sekunder å komme forbi Elkjøp sitt køsystem.

Følg denne til punkt og prikke!

p.s. menyen i siste ABP ser litt anderledes ut, men filteret legges inn som vist.

Glede er en rar ting :grinning:

14 Likes

Kommer inn i butikken men ikke videre til handlevognen…fuck elkjøp

Fytti jeg har sympati med noen på it hos elkjøp som har en alvorlig dårlig dag.

3 Likes

Nå er TV bestilt :+1: men kom til å tenke på en ting som jeg ble spurt om i butikken på Power. Skal/må en ha “tilpasset og kalibrert TV skjerm” for 1000kr ??? er det verdt det?

ser det er litt forskjellige meninger om dette på nettet… noen som har erfaring/peiling?

Green Friday hos Bergen og Hordaland turistforening i dag mellom 16:00 - 19:00

Der kan man få kjøpt brukte kvalitets produkter til en billig penge eventuelt bytte vist eier er enig i handelen :wink:

Selv har jeg levert inn til salgs masse utstyr som er tipp topp utstyr og klær som jeg ikke bruker lenger!

5 Likes

Hihi, den “hacken” virka perfekt :smile:

Edit: spoke too soon. Når jeg klikker på kjøp så får jeg opp dette:

Bygger nytt kontor og har denne liggende klar i handlevognen.

Ser ut som et greit BF tilbud på en ultrawide skjerm (Ingen lurerabatt).
Vil ha mer skjermareal så jeg slipper å skifte mellom skjermbildene. Denne kan settes opp med 3-4 vindu samtidig.

Noen med erfaringer?

1 Like

Tilpassing og kalibrering ville ikke jeg betalt for. Har ikke noen tro på at man får valuta for pengene.

2 Likes

Typisk mersalgstjeneste du ikke får noe særlig igjen for. Et kjapt google-søk får opp typiske innstillinger som gjør seg veldig godt for de fleste TV-modeller. Så kan man gjøre egne tilpasninger til eget hjem etterpå. :slight_smile:

1 Like

Er du som meg så har du muligens travet gjennom en haug reviews av TV’en også. Tek.no bruker alltid legge ved sine innstillinger, som helt sikkert er 100 ganger bedre enn det 14åringen på elkjøp klarer å kaste samme.

2 Likes

Halv pris på hele cloud grey kolleksjonen til Douchebags
https://douchebags.com/cloud-grey
Fine julegaver!

2 Likes