La den i kurven, men levering 28. desember gidder jeg ikke vente på.
Latterlig strategi de kjører. Selvfølgelig kun et triks
Du står i kø til klokken 12.
;D
Er det noen tilbud der inne (Elkjøp) som rettferdiggjør ventetiden?
Men klokka 12 skal jo jeg sove jaja drar heller på en hvilken som helst annen butikk imorgen og kjøper den panelovnen jeg skal ha
Lurer jeg også på. Kan tenke meg de har en og annen vaskemaskin så og si “gratis”, men så er det bare 5 stk så du får nok ikke uansett
Nei, skal slutte å surmule og heller være takknemlig for at jeg har fri i morgen, stort sett har det jeg trenger og kan shoppe når morgenkaffen er klar
P. S - hvis du virkelig vil spare tid på å kjøpe julegaver så er dette for deg
Du sparer nesten 5k her på den lampen.
Fantastisk!
Tusen takk
Power har iPhone XS 64GB til 7 990,-
Når du endelig kommer inn må du gjøre deg ferdig på 10 min eller så kaster de deg ut igjen i ny kø.
Fremdeles ute etter hodetelefoner @h3nk1?
Knalltilbud for alle som er ute etter støydempende hodetelefoner:
Fy faen denne køen hos Elkjøp. Snakker om lureri altså.
står at den er på nettlager (+25)
Haha, først måtte jeg vente 1-1,5 time tror jeg ( kom 2130), men denne gangen var det mye kortere ventetid.
De fleste ligger og sover nå
Shit, er jo fair nok å kaste meg ut når jeg er ute lenge ( har jo kikket gjennom alt mulig rart).
Men nå ble jeg kastet ut kanskje 2 minutter etter jeg kom inn. Veldig merkelig opplegg, ikke bra om flere har opplevd dette. Ser @Sjokk kanskje opplevde noe lignende, jeg var inne lenge tidligere, pluss tokk opphold og fortsatte etter en god stund.
Nå var jo det helt merkelig.
Jeg fikk det samme, men måtte bare vente 10 min siste gangen, trøsten får være at jeg fikk TV, men med levering først i midten av januar, de hadde ikke valg for hente i butikk.
Håpløst opplegg. Hva med å bare bygge en nettbutikk og infrastruktur som tåler belastningen?
Takk for tips - går nok for disse