Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2019

Har kostet 7k i lang tid. Hva er forskjellen mellom disse to? Hvorfor er den ene verdt det dobbelte etter tilbudet? Høres rart ut, men jeg har ikke så god oversikt over detaljene på tver

Da får du den sikkert for halve prisen :+1:

1 Like

Kan jo prøve her:

Får ikke med tv-valget i linken dessverre. Må innrømme at jeg ikke greide å se noe som var verdt prisforksjellen.

Kjøp 65B9 til 16,5. Får ikke bedre TV under 20 :partying_face:

1 Like

86" for under 20 er også ganske rimelig…

1 Like

Der er jeg faktisk uenig. Er enig i at bilde nok er hakket vassere enn QLED serien til samsung, men alt annet rundt TV’en, oneconnect, OS, fjernkontroll etc veier opp for forskjellen :slight_smile:

I følge en av de mange reklamene for remarkable jeg får opp etter å ha gått inn på linken, så kjører de BF-tilbud nå :wink:

2 Likes

Ja så de hadde enorme 500 kroner i rabatt. Håpet på litt mer men regner med det ikke kommer noe bedre på fredag heller. De selger vel bare selv så.

Er ganske heftig pris ifht. at det er en tablet man kan skrive på. Er det browser etc på den?

Har egentlig lyst på en stor ipad, men det var ikke mange av dem på tilbud gitt :thinking:

Apple produkter bruker vel ikke å være på tilbud, som regel er det vel rundt 10% det meste man kan håpe på.

1 Like

Det er i praksis bare en digital notatblokk ja. Men teknologien med blekk i stedet for lys gjør at den er langt bedre/skånsom å se på og får veldg lang batteritid. Og så skal den langt bedre å skrive på enn en skjerm. Skrive på glass gir litt rar/manglende feeling.

Tror ikke det er noen browser eller noe slikt nei. Ren notat/tegne"blokk" med langring av det man gjør i skytjeneste.

2 Likes

Du får ikke QLED 65" under 20 med OC :cowboy_hat_face: OSet er smak og behag, Magic Remoten til LG vinner spør du meg, den er helt herlig, selvom Samsung sin er mye mer “Slick”

2 Likes

Ah, fuck, trodde Q82 hadde oneconnect. Da sier jeg meg enig. Fikk Q8 med one connect til 14 lapper i fjor så trodde Q82 hadde det. My bad!.

1 Like

Er interessert i den selv, men venter egentlig på en oppdatert versjon.

Vurderte en Apple TV 4k. Ser nå den steget i pris med 200kr siste uken. Black ripoff.

1 Like

Redd julen kommer først og det er i tilfelle julegave :smile:

Her din gnier :smirk:

1 Like

Tanken er jo at en ikke skal ha distraksjoner som browser og slikt. Kun fokus på det du tenker på. Som en mester av prokastinering så passer det meg, så jeg bestilte meg en :slight_smile: Har pr nå ca 4 notatbøker og to almanakker som jeg ofte ikke finner, og som er fulle av rot.
Ahh. Remarkable skal rydde opp livet mitt!

1 Like

Spent på å høre hvordan det går. Jeg bruker notes på mobilen men har ingen god måte å organisere de på. Jeg tenker du må legge mobilen hjemme om du virkelig skal få nytte av den, eller kanskje det bare er meg :sweat_smile: