Ja. Krever nok litt “skjermdisiplin” uansett
Notater på telefon funker ikke til annet en små huskerlapper for meg. Kun penn og papir som gjelder på tankerekker, møter og idemyldring. Almanakk er jeg også avhengig av. Vil nok savne sync der, men viktigst å få ned ting når ting avtales, bookes eller selges på en gitt dato.
Lurer på stasjonær gaming PC til sønnen.
Hva må en ut med? Ønsker aller helst 8-9000, kan kanskje strekke oss til 10.000…
Er usikker på hvilke spill det kommer til å gå i, nå er simulatorting pop…
AMD eller Intel? Er evt Intel i5 eller i7?
GTX 1660? 5-6 GB?
Er lignende disse noe? (Vil vente til fredag…)
Noen som har erfaring med disse?
Hvis noen er interessert, så har jeg prøvd å samle noen Black Friday/Black Week tilbud som kan være interessante for investorer (og andre bloggere).
Kommer til å oppdatere etterhvert som jeg finner flere. Sjekk det ut her om du er interessert https://10yeartarget.com/holiday-deals-2019/
Ja, har denne i kjellerstua/kinorommet Kan absolutt anbefale den til filmbruk - den gir grei lyd på dialoger, og sub’en sørger for skikkelig lavfrekvent buldring
Til musikkavspilling… ikke det helt store.
Har opplevd noen ganger at lydplanken fryser og ikke vil la seg slå på. Dette har blitt fikset med en ‘factory reset’
Tenker å gå for LG 65" 4K OLED C9
Elkjøp kjører den til 15990,- på fredag.
Tviler på at du får en bedre tv til den prisen, hvis ikke noen andre hiver seg på da og presser prisen enda mere på denne modellen.
Er det sant? Helt enig, blir ikke bedre enn det!
Du mener B9 C9 koster 35 k på elkjøp nå, men det er mer eller mindre bare prosessoren som er bedre på C9, så ja B9 @65" til 16 k er veldig bra kjøp
Det er c9…
[LG 65" 4K OLED-TV C9 OLED65C9]
15 990
Min feil. Såg ikke at det var på kommende fredag !! det er sinnsykt bra pris
Holdt på å hoppe på tilbudet de har hatt på B9 nå noen dager til 15990,-
Men når de nå kjører C9 til samme pris på fredag så sier det seg selv at det var lurt å vente.
Det er uten tvil vannvittig bra tilbud !! Har selv B9’en og er strålende fornøyd
LG OLED er fantastisk, bare å kjøre på
Denne går jeg for også! Nå er jeg glad jeg ikke hoppet på B9 tidligere i uka.
Edit : hmm “kun i butikk” - min butikk har ikke den…Tror dere dette endres til nettkjøp på Fredag?
Sykt irriterende når det kun er i butikk. Gikk glipp av noen Jabra Elite øreplugger til under tusenlappen pga. det. Du får spørre om noen kan hente og levere den for deg. Finnes folk som gjør det for en “billig” penge (du sparer jo tross alt ganske mye på TVen ).
Åpnes for alle på nettbutikken kl 21 i kveld
Edit: dere som har eller vurderer en råskap av en tv som dette, hva bruker dere den til og hva slags bildekilder bruker dere for å få ut potensialet?
Hilsen en som fremdeles er stuck på begynnelsen av 2000-tallet
Jeg vurderer en 65C9, men hadde en dyr Philips-modell til test i fjor. Den opplevde jeg “hakket” og slet med jevn panorering av bildet i forhold til min 12 år gamle Kuro-plasma. Gjelder det enda på OLED?
LCD er ikke aktuelt.
Hvorfor er ikke LCD aktuelt?
Var ikke mye blackfridag her å hente i gåren Hvilken ipad går man for? De har så å si samme specs… men 2000kr og 2 tommer skiller dem
- 13 tommer
- 11 tommer
0 stemmegivere