Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Komplett kjører i gang salgsmåneden med tyvstart på singles day allerede i dag.

I år skal vi ha oss ny TV, hva som er best modell for i år bang for buck?

3 Likes

Skal ha fryseskap, hva er best og rimeligst ?

Jeg skal også ha ny TV, og har landet på Samsung Q80T eller Q90T (hvis de kommer på tilbud). Har sett timer med reviews på toppmodellene på Youtube. I den prisklassen er det egentlig bare LG, Samsung og Sony man bør sammenligne, alle har ulik teknologi og alle har ulik profil alt etter hva man bruker TVen mest til. Verdt å Google og lese litt når man først skal ut med så mye cash. Don’t take my Word for it.

2 Likes

Lurer på når “Black Friday” blir “krenkende” en dag…

Start Debatt! :rofl:

Neida,…God Jul :wink:

10 Likes

Nocolor Friday…?

6 Likes

Jeg er krenka fordi BLACK Friday har vært litt hellig for meg. Jeg pleier å ta meg fri, med kona, og sitte på nettet hele dagen og shoppe. Lister lages flere uker i forveien og 80% av julehandelen blir unnagjort på 1 dag.

Når man legger så mye tid og energi i noe, og de begynner å VANNE ut konseptet med Black Week og nå BLACK Month, ja da blir jeg faktisk litt irritert. Hva er vitsen? Hadde du likt om julaften var hver dag i hele desember? Enough said :angry: :wink:

13 Likes

Var vel ganske stusselige tilbud på komplett.

2 Likes

gjorde ferdig julehandelen kjapt inne hos Nille igår,-brukte Rabattkupong,-“Covid-19” :rofl:

3 Likes

Spørs vel hva du har til krav. Selv er jeg strålende fornøyd med Samsung The Frame. Får helt sikkert TV med bedre bildekvalitet men det å ha et pent bilde på veggen i stedet for en sort skjemmende TV når den ikke er i bruk gjør at jeg ville valgt den igjen :blush:

2 Likes

“Alle” 4k TVer (?) fra Samsung har nå “Ambient Mode”. Synes det virker like kult? 65" modellene og oppover har en såpass tjukk ramme (og den er sort) at det tar seg godt ut på veggen de også.

Kvaliteten på specs har jeg ikke sett på The Frame (vurderte den i fjor, men ventet) men de nye QLED TVene (spesielt QT80 og QT90) kommer også nå med HDMI 2.1 porter (4k med 120hz og Dolby Vision (for de TVene som har dette)) er skreddersydd for den nye konsollgenerasjonen. Så skal man bruke TVen til gaming så er dette et absolutt must.

3 Likes

Ja vel, men hva koster en 55" tv med ambient mode og tynn ramme?

Den billigste ligger for øyeblikket på 9k hos Komplett i følge prisjakt.

Men jeg sikler selv på denne (og håper den kommer på tilbud):

Håper på noe tilbud på 49 tommers PC skjerm
Noe sånt kanskje

2 Likes

så…en sparer 29 000,- i å bare kjøre tv på pc`n som har et JPEG-bilde av veggen som bakgrunnsbilde :rofl:

2 Likes

Akkurat i år ønsker vi vel minst av alt å ha en enkelt dag der alle skal handle i og for seg

1 Like

Tviler på at Noccis dro i fysiske butikker :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Sjekk ut denne @Nocturne
Q95T: Dette er toppmodellen til Samgsung i 4K segmentet.
Den har to veldig viktige filter, Wide angel filter, for å bedre innsynsvinkelen og Ultra Black filter som reduserer gjenskinnet i skjermen.
Den har også direkte LED baklys.
Pris på denne er også 29900

Det er et meget godt valg.

1 Like

Yes, har sett tester av den også. Har selvfølgelig lyst på den men sliter å forsvare det ovenfor meg selv (og dama). Q80T er 10k billigere, og jeg håper å kanskje få den til 15-16k? Men kan bli fristet om 90 kommer på salg :blush:

1 Like

Jeg bygde advokatkontor for Elden på Gol i fjor, kjøpte toppmodellen da for 16900 (29900) til dem på Elkjøp.
En helt rå tv, årets modell er mye vassere. Så på den i helga. Kommer den til bra pris, strekk budsjettet litt og slå til.

4 Likes