Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Hehe, OK, krysser fingrene :crossed_fingers: :wink:

Denne?

Er akkurat noe sånt jeg håper å finne et tilbud på i år. Faktisk fleske litt skikkelig til for en gangs skyld.

1 Like

Regner med det blir tidenes dårligste black Friday i år, i hvert fall på elektronikk. Etterspørselen på tver, pcskjermer osv har vært ekstra høy siste halvår i tillegg til at produksjon og forsyningskanaler har hatt store problemer med å levere…

1 Like
1 Like

Det er den ja. Jeg tenker også å fleske til hvis prisen er “riktig” som nevnt over.

Må nevnes at QE65Q90 også er aktuell. Helt likt som Q95T, eneste forskjell jeg kan se er One Connect som jeg ikke tror jeg har behov for (sparer 5k på det).

2 Likes

Oled er best hvis bildet teller. Punktum.

1 Like

Følg med på 65CX sier bare jeg :grin::handshake:

2 Likes

@anon99163478 - nå er jeg absolutt ikke TV ekspert men sortnivået er vel den eneste vesentlige forskjellen på OLED og LCD? Og hvis du ser Side by Side tester, klarer Samsung sin Q serie å komme farlig nærme OLEDs sortnivå.

I de anmeldelsene jeg har lest / sett, kommer Samsung bedre ut enn LG?

Det er en del folk på Youtube som ikke er helt fornøyd CX’en @iHHelg.

1 Like

Du tror ikke du har det, men damn one connect er forbanna nice. Har en Q med og en Q uten one connect. Tar seg så latterlig mye bedre ut på veggen med one connect.

2 Likes

Men forskjellen er bare at man har 1 ledning kontra mange, ikke sant? Hvordan skjuler du den ene ledningen til selve One Connect Boxen? (Jeg tenkte nemlig å lage hull og trekke kablene gjennom veggen).

Har selv begge TVer, føles som at jeg ser på en ny film når jeg bytter til OLED’en :slight_smile: Dybdenivået blir av en helt annen verden kontra Q. :handshake:

1 Like

Den er syltynn og omtrent gjennomsiktig. Jeg har sånn mdf panel på veggen og ledning passer perfekt inn i en V-fas.
Men ja om du skal trekke gjennom vegger jeg enig at det ikke har så mye å si.
Får du Samsung sinn no gap wallmount til TV’ene uten one connect?

1 Like

Dybde på svart nivået er i egen klasse ja, men hvordan er det med skarphet? LCD er vel i egen klasse på NITS, og det gjør vel at HDR fungerer enda bedre?

Syntes ikke det er noe problem med skarpheten, eneste er at den mangler litt «punch» ift QLED i veldig lyse scener.

Men jeg hadde tatt OLED over QLED hver gang :handshake:Ble prøving med QLED i stuen, da 75/77» OLED er litt dyrt enn så lenge :hot_face:

1 Like

Siden LG’en er likt priset som Q90T, tror jeg det blir en tur ut på Power i kveld for å sammenligne selv :+1::blush:

1 Like

SItter selv og ser etter en 75" som skal ned på “furterommet” :joy:

Litt sugen på Q80. Vet den var satt ned fra 29 til 19 lapper i en uke eller 2 for noen uker siden.

Men skal ta en kikk på de andre forslagene som er nevnt. Men uaktuelt å gå over 20 lapper for en TV.

2 Likes

Veldig bra tilbud på best-i-test kaffetrakter utviklet sammen med Tim Wendelboe:

Hadde egentlig tenkt til å ønske meg den her til jul bare for å være sikret noe jeg ville ha fra foreldrene mine, men da jeg ved en tilfeldighet kom over den her i dag endte jeg opp med å kjøpe den. Ligger vanligvis rundt 2,5k - billigste før i dag var 2360,-. Kjøpte den nettopp for 1495,-.

7 Likes

Kom gjerne også med tips til lydplanke. Bryr meg ikke om merke,
men fordel om den har innebygget sub og mer enn 1 HDMI inngang (helst 3-4 :wink: )

Kunne tenkt meg en god pris på Sony WH-1000XM4. De er nye i år så det spørs om det kommer.

Kanskje Samsung T7 2TB ekstern SSD også.

Jeg har selv Q86R, fantastisk planke.

På blackfriday ville jeg sett etter skampris på Q96 (7.1.4(2019 modell)) om du vil ha skikkelig grom lyd, eventuelt Q950 (9.1.4(2020 modell)

Nøyer du deg med litt mindre, så er SL8 fra LG en god allrounder, Q76 fra Samsung god på musikk, samme pris :handshake:

1 Like