Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Dude, om du skal bruke så mye penger på tv-en, kjøp i hvert fall et anstendig stereoanlegg til å matche den! :wink:

Ville gått for XM3, de er på tilbud til 1999 idag :astonished:

Kjøpte de på BF i fjor, hehe. Men kunne tenkt meg multi-device støtten!

1 Like

Hehe, forstår hva du mener men mtp. utformingen av stuen atm + at leieboer har soverom rett under der TVen skal stå så utgår det foreløpig. Men har planer om et dedikert kinorom slik vi hadde i den forrige boligen, med tid og stunder (hvis noen er interessert i et fløyelsestrukket lerret på 100" + prosjektor så kan de få det billig av meg).

Inntill da blir det desverre å nøye seg med planke. Er et kompromiss :slight_smile:

P.S - Takk for tips @iHHelg - skal sjekke det ut.

2 Likes

Er på leit etter en litt kraftig laptop, setter pris på om noen kommer over et coop!

Jeg tenkte å kjøpe elektrisk sparkesykkel til ungene. Jeg har lite erfaring med de, så lurer på om noen har anbefalinger de ønsker å dele?
Jeg stiller meg litt kritisk til flere av testene jeg finner på nett, da det ser ut til å være mye reklame/uavhengighet i disse.

Edit: ser ut til at Xiamo Mijia M365 er verdt å vurdere. Pris rett i underkant av 5000

Jeg kjøpte en Ninebot by Segway til kona i våres. Måtte ut med i 5.500,- ca.
Jeg sliter med å oppnå de lovlige 22 km/t(20km/t +/- 10%) på den og den topper som regel ut i 18-19 på flata.

Den vanligste tror jeg er denne:

Jeg gikk for Ninebot by Segway mest pga. navnet, og skulle egentlig ønske at jeg gikk for den her i stedet. Mer eller mindre samme sparkesykkel og den er rimeligere i tillegg.

1 Like

Er E-wheels en seriøs butikk? Usikker på om jeg blander de med andre, men jeg synes å huske at de er nevnt i samme åndedrag som Kajakk og fritid, som også holder på med bla elsykler.
Greit å ha et sted å få hjelp den dagen ting ikke fungerer.
Også lurt å handle lokalt om mulig.
TV, hvitevarer er en annen greie, de har normalt servicepartnere rundt i landet, verre med småelektriske saker.

Jeg klarer ikke overbevise dama om annet enn Samsung Frame, mye på grunn av TV’ens plassering og at den kan ha ramme og denne bildefunksjonen.

Så sleng ut hvis dere kommer over noen gode tilbud der. Er det kun Elkjøp den er å få på??

1 Like

Haha, det går an å velge ulovlig hastighet når man bestiller :stuck_out_tongue:

Jeg gikk også for en Ninebot Segway E2S i fjor. Fikk mail fra Komplett som jeg kjøpte fra om at jeg måtte oppdatere software på sykkelen en uke etter at jeg kjøpte den. Desverre har jeg ikke rukket å gjøre det. Ser ikke ut som jeg får tid i nærmeste fremtid heller :sweat_smile:

2 Likes

Har du sett på LG gallery?
Du sølte vel ikke vekk penger på PCIB, så da kan du unne deg litt ekstra :sweat_smile:


1 Like

Men det der ser da ut som en vegghengt TV og ikke et bilde :smile:
Får ikke spørsmålet “Er det der en TV???” med den der. Go The Frame :smile:

2 Likes

Nå har jeg ikke sett den i levende livet, men dette ser da ut som et bilde i mine øyne:
image

1 Like

Så ingen ramme på de bildene jeg så i linken. Men hvis det der er samme TV er det håp ja :smile:

Digital ramme , hvorfor bruke treverk når du kan bruke 1 og 0?

Så ser ut som bilde rett forfra? :thinking:
Skeptisk til at det blir like autentisk i virkeligheten

Det er kompromisser på begge, om dama vinner blir det The Frame - om mannen vinner blir det LG Gallery.

Bildekvalitet eller design.

Jeg returnerte også LG CX, men OLED har sortnivå og farger som overgår LCD lett. Og de lyser selv slik at du slipper lysende kant. Innsynsvinkelen er helt fantastisk. Ikke noen konkurranse for min del. Eneste må være om du har et sykt lyst rom og SKAL ha HDR-smell.

1 Like