Da ble det OLED på meg gitt:)
Black week tilbud minutt for minutt
Jeg kjøpte denne for ca en måned siden på Elkjøp kundeklubb tilbud, betalte da 1000 kroner mer, ikke så ille det.
Den siden skulle jeg helst ikke visst om! Finner masse greier jeg egentlig ikke trenger, men som jeg får veldig lyst på
Mulig et dumt spørsmål, men angående 14/60 dagers returrett på TVer kjøpt på f.eks. Komplett; Hvor mye skal til før garantien er ugyldig?
“Returner produktet med originalemballasje i samme stand som du mottok den.”
Har man da mulighet til å sette den opp i sin fullhet (ta av all beskyttende plast osv) og teste, for så å bruke returretten?
Knust skjerm er en sterk kandidat…
Ps: ja, det var en spøk…
Har du fått den hjem og prøvd den?
Dette er uten bakhøyttalerne?
Frister…
MESH nettverk
Jeg har hatt disse en stund nå, funker ok, til 1090 kroner så må det vel være et kupp?
Funker som bare det. Er med bakhøyttalere ja
Kjøpte forøvrig også q70t 65, som var en skikkelig dårlig tv
Mao bare å bestille? Er du lydfreak?
Har du spilt noe musikk?
Kan teste litt musikk nå
Funker som bare det. Hadde ikke angret om jeg hadde kjøpt den til full pris.
Bakhøyttalerne er forøvrig helt trådløse, de lader via lydplanken, eller brukes som ekstra elementer i l/r front. Det følger med deksler slik at ladekontakt på sidene ikke trenger å være eksponert
Finnes det mesh pakke som kan sende signaler over lange avstander? Si 100 meter med kun 2 yttervegger imellom. Har et uthus der svigers bor, og lurte på å gi de noe Wifi når de er innom😃
Hvis du gjør det for komfortabelt kan det hende de blir værende lenge…
Takk @Bullishproof, mulig jeg må bestille julepresang til kona da. Det er kanskje JBL hun ønsker seg?
Du frister meg og, det eneste ankepunktet jeg har er at den ikke støtter Dolby Atmos, men trådløse bakhøyttalere veier opp!
Den støtter Atmos ja, har ikke testet med annet på film
Hva mener du???
« JBL Bar 9.1-kanals lydplanke med 10" trådløs subwoofer og 2 avtakbare helt trådløse surroundhøyttalere leverer en oppslukende Dolby Atmos-lyd. »
Er det bare BS???