Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Er nok i situasjoner som dine at QLED kommer til sin rett ja, så vil nok ikke angre på det. OLED er definitivt best i rom med full lyskontroll.

1 Like

Usikker på når de putter det på nett, men fikk plukka med meg en LG CX 65 på Elkjøp i går til 20. usikker på om det kommer bedre tilbud, men fikk den med meg under armen, så der var et pluss.

6 Likes
3 Likes

Fikk meg en QT80 nå, levering 12.12, så de har oppdatert lager status litt

Nedsatt til 26990

Hifi klubben har samme men på lager, go figure :roll_eyes:

Der var Q95T 65" også på tilbud :slight_smile:

Plokka opp denne på morgenkvisten. Hadde Samsung HW-Q96R fra før, og denne var minst like god og litt mer punchy.

https://www.elkjop.no/product/lyd-hi-fi/lydplanke/136929/jbl-bar-9-1-kanal-lydplanke-med-10-tradlos-subwoofer

3 Likes

Fristende, men jeg har innkjøpsstopp inntil det dukker opp noe jeg må ha…
Kona mene jeg ikke må ha denne😅

1 Like

Hmm… den var litt fristende! Er lei en haug av høytalere og ledninger …
liker god lyd og trøkk som holder til en god film eller fest ! Du mener denna er god nok ? :smiley:

De driver med risk justering. Du har nå betalt og bestilt en TV før Power har betalt for den ;D

1 Like

Ja, til prisen er det ikke noe tvil

2 Likes

Bestilte fra Hi-Fi klubben jeg også, forventet leveranse om 10 dager :slight_smile:

1 Like

Da er en ny samsung 75" Q80T i boks :ok_hand:

Må bare hente en henger å få driten hjem. Hadde 1 igjen på lokale elkjøp-butikken :joy:

6 Likes

Tradisjonen tro kjører TradingView BF salg også i år:

7 Likes

akkumulerer dagene på eksiterende abo i år også?

1 Like

Jupp!

Helt annet spørsmål.

Har lyst på et sånt plasssparende bordfeste til skjerm, finnes det noen anbefalinger der? Må passe for 32" 8kg

Dette jeg har funnet ser egentlig ok ut

Nice, kansellerte min bestilling hos power og kjøpte nå hos Netonnet, med levering på 5-9 dager :slight_smile:

1 Like

Det ble hifiklubben på meg og, henter senere i dag :smiley:

Ble noen tusenlapper opp fra det jeg hadde håpt å bruke, men nå skal denne vare i nye 9 år, så da skriver man det ned over tid.

6 Likes

Kikket på en del lydplanker og denne virker å være nice kompromiss av pris og funksjonalitet:

440w effekt, bluetooth, og har støtte for de fleste Dolby signalene;
Dolby Digital, DTS, DTS-HD Master Audio, Dolby TrueHD, Dolby Digital Plus, Dolby Atmos, DTS:X

1 Like