Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Hoisann…! Her gjelder det å lese det med liten skrift. Ende opp med å kjøpe TV nå for så å ikke få den før uti februar muligens neste år… hva er det power driver med her egentlig :roll_eyes:

1 Like

Tror jeg bestiller en kl 0001 og trekker kjøpet om det er levering i feb.

1 Like

Stakk innom Elkjøp og røsket med meg en Frame. Veldig fornøyd, både med art mode og bildekvaliteten. Jeg har dog 0.0 peiling på bildekvalitet.

Det beste er å tolke kunst med dama. Lenge siden jeg har imponert så mye. :joy:

4 Likes

Ser de har gjort det med en pc skjerm jeg var klar til å trykke kjøp på også, men ser at den er forventet 8.01.21, ikke gira å vente 1.5mnd på ny skjerm akkurat. :see_no_evil:

1 Like

image

Litt drit med ventetid, men hallo. Er jo ikke som om man ikke har tv i mellomtiden.

Edit: Helvete, enda en modell uten koblingsboksen. :frowning:

1 Like

Lang ventetid på alle de gode TV’ene… TV salget på verdensbasis har eksplodert, både Samsung/LG sliter med å levere til samtlige kjeder :frowning: Få som får det inn før sent Januar/Tidlig Feb

4 Likes

Såvidt jeg vet er det bare Q95T som har One-Connect boksen i Q-serien, men den er også dobbelt så dyr som Q80T… :roll_eyes:

Eksplosiv med en så stor mengde mennesker som har reisepenger til overs og alt for mye tid hjemme

3 Likes

Tenker vi må bare være glade det er mat i butikkene. :slight_smile:

2 Likes

Til vanlig bruk av folk som fokuserer på innholdet man ser på og ikke nistirrer på sortnivået i stedet så er det en mer enn god nok tv og med ramme gjør den til et pent møbel i tillegg.
Jeg vil ikke bytte ut min. Men er man hifi freek skjønner jeg at det er andre kriterier som vektes høyere.

4 Likes

du har ikke vurdert OLED istedenfor QLED mindre ms for gaming, de ligger vell rundt 0.1 kontra 9.5ms det ene du posta hadde. ypperlige for gaming. Men gjerne det viktigste av alt, OLED produserer vesentlig mindre blått lys og LG er vell de første som nå kommer eller har kommet med “Ocular Guard certification”. Dette tatt i sammenheng med flicker rates er def noe jeg tar i betraktning ifobindelse med nytt tv kjøp. Sett fra ett helse/biohacker perspektiv. akkurat noen gode modeller har jeg ikke å gi deg da, regner med du gjerne har studert det selv.

1 Like

jeg har gama mye på tv problemet er er ikke bare hertz men også reponsetid mål i ms eller millisekunder. 120hz er en fordel som nocturne sier, men problemet med QLED panelene vs OLED er at de har relativt høy ms 7-9ms , optimalt ser det ut som PS5 feks vil levere 1ms 120hz da må du med på OLED (tror jeg) har ikke sjekka alle QLED, men det er fryktelig irriterende med treg ms, du merker dag og natt forskjell.

Enig i dette, har min Samsug 8 som er 46" fra 2011, ingen apper fungerer lengre og en sprengt høytaler. Sort er lysegrått at best :slight_smile:
Har også en Samsung fra 2008, 40" som er koblet på Xbox’n, men kidsa er happy med det.
Alt er oppgradering for meg vil jeg tro, ønsker meg OLED men er ikke villig til å betale dobbel pris kontra QLED som er the next best thing. Men ser mitt snitt til å skaffe noe billigere, som er bra kvalitet nå i BF perioden.

1 Like

har S50 en, dama sa senest i går at det er den beste innvesteringen jeg noensinne har gjort. Og det har jeg selv sagt flere ganger. Kjøpte sånn full utskifte kit fra ebay med nye hepa filter, børster og alt av slitedeler, den har gått i 2 år nå(?) hver dag, over høye dørkarmer, den kjøre ned en “bakke” i 35% helling uten problem. den er genial. havnet på den etter å ha sett alt av tester, nå har halve slekta i forskjellige modeller. alle er fornøyd. når den ryker kjøper jeg ny på dagen. ferdig snakka. Vaske funksjonen funker helt utmerket også, den får dratt opp det værste av skit her på mørkt flisegulv med bikkjer og det som er. Den min er såpass lav at den akkurat smyger under sofaen og det må jeg si er F meg prikken over i en når du sitter i sofaen så blir det støvgugd mens enn ser tv :joy:

3 Likes

Denna rutan här, är det något att satsa på ? Är inte fetaste nörden men vill ha 65"

https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/149479/samsung-65-q60t-4k-uhd-qled-smart-tv-qe65q60tau

1 Like

har denne selv. genial. Må ha meg en til, fant ut at jeg satt med rundt en 250bq3 i stua, så fikk utbedra det samt også kult og følge med på Co2 og prøve og holde den lav samt VOC. kul device laget av norsk firma

3 Likes

Yes, har vurdert OLED men rommet denne skal stå i har mange vinduer og det er praktisk talt umulig å få det helt mørkt, så jeg går for QLED pga. lysstyrken. I tillegg virker QLED panelene å ha mye mindre gjennskinn enn OLED panelene… :slight_smile:

(Det er også 10k prisforskjell mellom disse to nå som Q80Ten er på tilbud :slight_smile: )

Samsung Q80T vs. LG CX

1 Like

Jeg kjøpte først Wave, supplerte med Wave plus nå.
Gir god indikasjon på inneklima.

1 Like

ja jeg har Wave Plus også, meget fornøyd

1 Like

på med blueblockerene på kvelden da :sweat_smile: :joy:

1 Like