Forvillet seg over en dørstokk? Den skal jo over en god del sånne i mitt hus iallefall står vel opp til 2 cm i spec’en om jeg ikke husker feil så håper det stort sett går bra.
Endte opp med å kjøpe LG 55" GX selv. Veldig fornøyd så langt! Fantastisk bilde, og designet er ultra lekkert! Pluss at den er klar for alle Next-Gen spillkonsoller
Mulig det er en feil med vår? Det skjer ganske ofte, derfor har vi programmert den til å ikke gå inn på rom med dørstokk. Bortsett fra det så er robotstøvsuger genialt.
Jeg har den “vanlige” roborocken. Den går over normale sviller, men der jeg har dypere svill pga. påbygg setter den seg gjerne fast/på skrå. Har heldigvis ikke sviller i “hovedområdet” i huset. Da er det helt fabelaktig å ha den til å kjøre daglig mens vi er på jobb/skole. Alltid rent gulv.
Kunne kjøpt flere uten å blunke, max for pengene i komfort.
Samme her. Var og kikket på Q95T i dag. Må si den også frister. Kan nå få The Frame 65" + kalibrering og lydplanke for 16990. Kommer til å gå for det om Q80-Q90 ikke kommer på tilbud. Han jeg prata med på Elkjøp sa de ikke fikk vite hvilke modeller som kommer på salg til uken før i kveld. Finger’s crossed
Det var vel du som starta denne tråden? Skal vi opprette en tråd som omhandler alle BF tilbud? Eller kjøre alt i denne tråden? Gjerne endre navn?
Tror det var @Savepig som startet tråden. Regner med folk kan poste tilbudene her? (aner ikke hvem som endrer navn på tråden ).
Noen lydplanker på tilbud:
-
JBL Bar 2.1 Deep Bass lydplanke (Elkjøp)
-
Samsung soundbar HW-T660/XE (komplett)
-
Yamaha YAS 306 (Dustin Home)
The Frame har ikke samme bilde kvalitet som de andre du har kikket på. Men det vet du sikkert. Selv har jeg en Sony i heimen, toppmodellen 6-7 år siden. I dag vet jeg ikke om jeg ville gått for Sony eller Samgsung, LG er knall på filmer om kvelden, Sony og Samgsung har “litt” dårligere sortnivå men klarer dagslys mye bedre enn LG. Antirefleksbelegget til Sony og Samsung betyr også mye for meg. Hater når for mye speiler seg i skjermen, veldig forstyrrende .
Lykke til med valget.
Noen som er medlem av limitedheat eller andre sånne bot saker, som driver å sniker i køene?
isåfall send meg en pm.
Der kom den på tilbud! Faktisk en høvding mindre enn The Frame i samme størrelse, det gjør valget litt enklere for min del. Nå spørs det om de slenger Q95Ten også på tilbud til uken. Skal vi si 15k?
Dårlig gjort å poste slikt. Hadde egentlig slått fra meg å kjøpe skjerm
Får vel ikke kjøpt den?
Nice, men kan bestilles 23.11 kl 0001 og leveres neste år?
Leveres neste år? Det står bare de ikke har den inne på lager… hvor ser du neste år?
Heftig tilbud!
Tenker det sier litt om salget.
Ah, så ikke det. Hm… Tror jeg ringer Power på mandag og spør om de har den inne her - de hadde i allfall en utstillingsmodell