Jeg bestilte Samsung The Frame på kundeklubbtilbudet uten å se at det var 10 dagers leveringstid på nettbestillingen mens de har den til samme pris på min lokale butikk. Håper de er litt smidige og at jeg får gjort om kjøpet til å hente ut i butikk i stedet.
God pris?
22 på Elkjøp.
Må være greit, eneste er jo manglende HDMI 2.1 for de som skal ha PS5 og annet kommende snadder. Du har jo uansett toppet alt av QLED osv… med god margin.
Noen som har erfaring med ringeklokker med video som de kan anbefale?
Jeg vil gjerne ha mulighet til å ha høytalere slik at det ringer “vanlig” i huset også men at man kan sjekke video på mobil. Liker ikke at det kun skal kobles til mobil.
Nei, men du tar opp et punkt jeg har kommentert på f.eks. Netatmo sin værstasjon med inne-uteenhet. Hvorfor er det ikke en skjerm på enheten som viser temperatur inn/ute? Jeg hadde kjøpt med en gang dersom det var slik. Virker jo helt meningsløst å måtte ha opp en app eller widget på telefonen hver gang man ønsker å sjekke temp.
Jeg er ihvertfall vant med å ha en skjerm å kunne kaste et blikk på i vinduskarmen i løpet av dagen, og synes etter jobb det er deilig å legge telefonen fra meg på benken - men jeg er kanskje unormal.
Noe slikt du kunne tenkt deg?
Forskjellen på S6 Max of S5 Max er i prinsippe att S6Max har en sensor/kamera i front så att den noe bedre undviker mindre objekter på gulv.
Har man de noenlunde ryddig i utgångspunkt (forutsettning får robotstøbsuger) hade jag nog valgt S5 Max (2500-3000 rimligere) å oppgradert når AI / kamera blitt bedre å de utgører en vesentlig forskjell. De skjer ju veldig mye der. Snart sitter de vel 3 kameraer i en maskin.
Tror man risikerer å bli irritert anners
Å andre siden er ikke prisforskjellen allt for stor.
Veldig fornøyd med denne. Byttet ut med gammel dørklokke og tilkoblet strøm slik at den vanlige “pling-plongen” fungerer som før, og slipper å bry seg om batteribytte.
Er med to fronter slik at den også kan monteres helsvart.
Egentlig ikke. Jeg ser ikke behovet for værstasjon i dag, men kunne hatt Netatmo sitt system for å sjekke en helhet av temp inne og ute + luftkvalitet, men uten en enkel skjerm som viser infoen blir det ubrukelig for min del.
Man har jo veldig gode tjenester innen værvarsling tilgjengelig fra før av.
Nok OT fra min side.
Ringer det på døra hos noen nå for tiden da?
For dere som bor i enebolig og ikke driter i inneklima så er det godt tilbud på Airthings Wave Plus nå, fra kr 1565 på Elkjøp.
For oss som bor på Vestlandet er radon utbredt,usikker på hvor ille det er i resten av landet.
Må bare ha litt is i magen, men ja, blir nok fornøyd uansett mtp. at LEDen vi nå har er gammel
Når Q800 selges for 25k regner jeg med 4k versjonene kommer ned i 15k eller mindre
HI-FI klubben starter salget sitt natt til mandag, bare for info.
De har også prisgaranti tror jeg.
Power lanserte sin kampanje kl 20. Skikkelig slappe greier
Jakter på denne, satser på det kommer et tilbud i løpet av BF perioden :
Lg sin GX OLED er godt priset nå på svartfredag - den kan definitivt vurderes som alternativ til “The Frame” da den vil gruse denne på bildekvalitet. Kan settes i “gallery mode” og vise bilder den også (det kan også mine gamle C7 og C8-modeller - vurderer en oppgradering til CX eller GX selv.)
Ja, det er den jeg også ønsker meg.
65 GX på veggen i stua er no-brainer i forhold til bildekvalitet og estetikk. Men det koster jo litt. Kunne godt hatt den selv.
Denne Philipsen er også god deal mtp. at du får lydplanke fra B&W med på kjøpet som fort ville kostet 5-10K å erstatte med annet produkt, men ikke HDMI 2.1 som LG.
Satt ned med 10k nå da, må si det frister…
Funker den. Men litt irriterende at støvbrettet ofte faller av hvis den forviller seg over en dørstokk.