Med den tankegangen må du kjøpe 8k TV
bra tilbud på frame 55 på elkjøp 9990
Ser hva du mener men akkurat når det kommer til oppløsning er 4K mer enn bra nok. Det finnes knapt innhold tilpasset 4K enda (tenker da på linær TV) og de fleste TVer oppskalerer jo bare fra HD. 8K er således overkill, jeg merket knapt forskjell på 4k og 8k når jeg var på Power for noen dager siden. Det sagt så er det jo ytterst får TVer nå som har 240hz, så blir nok “bare” 120hz for min del
Hei igjen!
Synes det er vanskelig å finne specs osv på sidene til Power, Elkjop, komplett osv for å se om Tven dekker kravene til PS5.
Men har nå kommet til at valget står mellom en av disse tre Tv-ene.
- LG 65" NANO90 4K NanoCell TV - LG NANO - 11990KR
- Sony 55" A85 4K UHD OLED - Sony A8 - 12990KR
- Sony 55" XH95 4K UHD LED - Sony XH95 - 10511KR
Setter utrolig pris på tilbakemeldinger om hvilken av modellene dere ville valgt
Da blir det ikke mer TV mas fra meg!
Jeg liker det, men jeg har ikke problem med å forstå om ikke alle liker det.
Synes det er helt topp i mørkt rom.
Ikke akkurat godt tilbud dette
Synes det er veldig vanskelig å velge. Jeg var sikker på QLED men har lest og sett mange gode Youtube anmeldelser av Sony i det siste, og så ble jeg i tvil igjen…
Dude, bare kjøp noe… er sikkert en betydelig oppgradering i forhold til skjermen du har uansett? Og 5 minutter inn i filmen så er du ikke bevisst på om du ser HD eller 4k engang… langt mindre forskjeller du må være TV nerd for å kunne myse på å se…
Det er akkurat det det er, de skal ned på lager på lagervarer som ikke selger nok på normal pris for å gjøre plass til julevarene, men det kommer ett og annet godt tilbud likevel.
Tror du er inne på noe vesentlig.
Jeg lever greit med 70" til 18000 villedende pris og «tilbudspris» på 10000. Kjempefornøyd.
Det som vel flesteparten ikke gjør er å få stille inn TV så en får frem det beste bilde TVen er i stand til å yte.
Kjøpte 75’ the frame direkte fra Samsung.com. Var Samsung week så fikk 25% rabatt. Tror det blir ganske heftig der i morgen også
Black Friday er ikke før neste uke men kanskje du tenkte på noe annet ifht. heftig i morgen?
Forøvrig takk for tips om å bestille direkte fra Samsung. 75" er Nice!
Aha. Tenkte det var i morgen jeg
Vurderer denne, noen erfaringer?
Jeg har erfaring med den tidligere modellen, S5 gen 2. Den har funket som bare fy, men laseren har begynt å henge seg opp av og til.
Må ha meg ny roborock når det stopper helt opp.
Også erfaringer med s5. Lidaren stoppet etter 1.5 år og jeg fikk pengene igjen siden den var gått ut av produksjon. Mulig det er noe med kvaliteten der! Og mulig de har fikset det.
Komplett har Black Week oppe nå, og det var ikke mye å skryte av det heller. Tror det blir et dårlig år på sort handel også…
Jeg er fornøyd allerede med årets handel (håper jeg!)
Bestilte Sony sin OLED 65" 2020 modell
Blir moro med filmkvelder fremover…
Jadda, titta innom Komplett får å sjekke pc-er. Nå har jeg ny høytrykkspyler og øreplugger…