Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Virker som folk kjøper utrolig mye greier om dagen; Det er supertilbud på Power via DNB MC i helgen, men ingenting av interesse er på lager før tidligst langt uti januar…

2 Likes

Ja det er veldig stilig hvordan de bruker Unreal og skjermer istedefor greenscreen.

2 Likes

åårh. gledes.

skal du kalibrere den?

Snakket med hifi klubben de fikk inn på hovedlager 17 des og lovet mer eller mindre at de skulle levere 22 eller på lille julaften, så jeg satster på at de kan levere viss ikke kan det fort bli dårlig stemning. haha :joy:

1 Like

Det ble 3.1.2 planken til LG @Duogdu – romløsningen gjør at 5.1 eller 7.1 ikke er helt optimalt. Er veldig fornøyd med den, har innebygd chrome cast og google assistant :slight_smile:

Jeg har kalibrert den selv @watts – nå er jeg såpass nerd at jeg går inn og finjusterer alt etter hva jeg ser på, men har laget meg et oppsett på hver av standard instillingene og finner at jeg som oftest kjører standard, natural eller dynamic.

Dynamic på min forrige modell pleide å overeksponere bildet og la fargene blø all over the place, men på denne fungerer det ekstremt bra out of the box (måtte bare justere litt på brightness og rødtonene som var alt for prominente).

Dynamic her med Vaiana på Disney+ i 4K (før justering):

Du kan jo også gjøre det enkelt og bare kjør alt på A:I mode, så kalibrerer Tven seg selv etter hva du ser på :blush:

2 Likes

Kombinasjon av at folk har ekstremt mye penger som de ikke har brukt på reiser og corona som har hatt negativ påvirkning på produksjon og logistikk sikkert

1 Like

Antakelig, men flere varer jeg snuste på tidligere i uken hadde 100+ som lagerbeholdning og var nå borte fra hyllene. Anyways…

Samsung lanserer MICRO-LED TV

Greie alternativer til en billig penge.
En liten Bluetooth høyttaler er noe av det jeg lytter mest til når jeg ikke er i bilen.

Du var nok heldig som plukka den opp ja…
Fikk først melding om utsettelse til 21/12, så 22, så 28 og nå sist 15/1…
Var litt nedtur da. Hadde håpet å få sjekket nivået av familiens samlede produksjon av ørevoks i julen, det gikk nå fløyten.

For de som er hekta på pizza. Tilbud i dag!

4 Likes

Damn, det var fristende! Den har jeg siklet på siden i sommer når jeg var på jakt etter pizzaovn.
Får desverre bli neste år, nå er black friday budsjettet sprengt :slight_smile:

1 Like

Det samme sier kona!:sweat_smile:
Får nøye meg med 6 mm pizzastål og ovn med makstemperatur på 300 grader noen måneder til…

2 Likes

Ser ut som elkjøp kjører black-romjul også. Står at black week prisene gjelder fra i dag t.o.m. 4. januar! Vurderer lydplanke og muligens LG CX 65. Noen som har erfaringer med denne?

1 Like

Jeg har en samsung HW-n850. Veldig fornøyd og tror ikke HW-Q950 er noe dårligere for å si det sånn.

Tror ikke du vil angre

Kjære tv-eksperter!

Ja eller nei eller vente til Black Week 2021? 50% off.

https://www.hifiklubben.no/samsung-qe75q90tn-qled-tv/samqe75q90tn/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc

Det der er ett kupp, knallgod tv

2 Likes

Bare å kjøre på

3 Likes

Det er en kanongod TV. Jeg har lillebroren (Q80T) som ble kjøpt sist Black Friday og jeg er kjempefornøyd med den. Glaring er et issue, men har fikset det med lystette gardiner (noe glaring vil man alltid oppleve - men denne modellen har en ekstra coating layer mener jeg å huske som skal gi enda mindre glare enn Q8OT - i tillegg har den enda flere dimming zones) - som de andre sier; go for it!

3 Likes

image