Hvis det er laptop til gaming, så ville jeg sett på gaming laptops, da blir det mest for pengene. Så ofrer man heller noe av kvalitetene man ser etter i en workstation.
Men stasjonær er superoverlegen for gaming da.
Hvis det er laptop til gaming, så ville jeg sett på gaming laptops, da blir det mest for pengene. Så ofrer man heller noe av kvalitetene man ser etter i en workstation.
Men stasjonær er superoverlegen for gaming da.
Her kan du gå inn på hvert enkelt kort å se hvilken fps du får på de største mest populære spill. Csgo krever ikke all verden, fps bør minst ligge på 60
Ved “normal og riktig bruk” , så får du som regel medhold om harddisk, grafikkort, hovedkort osv ryker innenfor 5 år.
Kurant tilbud
Strålende ressurs det der! Mitt eneste krav er at den skal kjøre CS:GO, så ser fortrinnsvis etter en sleek og pen laptop med akkurat nok futt.
Da har du ett hav og velge i
Damn, det var flott tilbud ja! Er noe sånn jeg håper å få på Samsung Q90T.
Sjekk ut denne videoen @Fornybar
Er svaret JA?
Svaret er; hvis formålet primært er bilde / møbel-elementet i TVen, så go for it.
Hvis formålet er bildekvalitet så sier han man får bedre paneler til tilsvarende pris (nå sjekket jeg akkurat pris på Elkjøp, og 65" ligger på 16k - så jeg vet ikke om det stemmer helt? Må opp 3 lapper for å Q80T som har local dimming og er bedre ifht. responstid - men ser ellers lik ut på specs).
Jeg ditsja tv, og gikk for laserprosjektor, never looked back.
Mange fordeler med projektor, som at den ikke synes når den ikke brukes.
Bra tilbud på denne
Er dette riktig test eller er CP og CR to forskjellige?
Har kjøpt Samsung frame 2020 65". Anbefales på det varmeste, men som du sier så får du hakket bedre bildekvalitet på Q modellene. Foretrekker uansett Frame modellen siden den passer så utmerket inn i stua når den ikke brukes (bildemodus). Vil heller ikke si at det er enorm forskjell på bildekvaliteten.
Noen gode trådløse gaming headset jeg burde følge med på frem mot BF? Som funker til PS/XB.
Nærmeste sammenligning jeg fant:
Hadde ikke kjøpt lavere enn 1440p i 2020…
Kikket litt på den men som @olafg sier så er oppløsningen litt for dårlig i 2020
Personlig håper jeg det kommer noen 27" 4k skjermer på tilbud.
Jeg er ikke så kresen på responsraten. Ønsker å lage et setup ala dette hjemme:
Ultrawide er også aktuelt, men tror ikke jeg kan forsvare prisen
Skal du ha dual-monitor så foretrekker jeg fra jobb å ha en i senter og en til siden. Ellers blir du sittende å kikke på skrå hele tiden. Ville antakelig prioritert en skikkelig 24-27". Stort sett nok for de fleste.