Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday | 2020)

Hvis det er laptop til gaming, så ville jeg sett på gaming laptops, da blir det mest for pengene. Så ofrer man heller noe av kvalitetene man ser etter i en workstation.

Men stasjonær er superoverlegen for gaming da.

2 Likes

Her kan du gå inn på hvert enkelt kort å se hvilken fps du får på de største mest populære spill. Csgo krever ikke all verden, fps bør minst ligge på 60

Ved “normal og riktig bruk” , så får du som regel medhold om harddisk, grafikkort, hovedkort osv ryker innenfor 5 år.

2 Likes

Kurant tilbud

2 Likes

Strålende ressurs det der! Mitt eneste krav er at den skal kjøre CS:GO, så ser fortrinnsvis etter en sleek og pen laptop med akkurat nok futt.

Da har du ett hav og velge i

Damn, det var flott tilbud ja! Er noe sånn jeg håper å få på Samsung Q90T.

Sjekk ut denne videoen @Fornybar

3 Likes

Er svaret JA?

Svaret er; hvis formålet primært er bilde / møbel-elementet i TVen, så go for it.

Hvis formålet er bildekvalitet så sier han man får bedre paneler til tilsvarende pris (nå sjekket jeg akkurat pris på Elkjøp, og 65" ligger på 16k - så jeg vet ikke om det stemmer helt? Må opp 3 lapper for å Q80T som har local dimming og er bedre ifht. responstid - men ser ellers lik ut på specs).

1 Like

…og mens vi er i gang med TVer - må gjøre litt research på Sound bars også :thinking:

1 Like

Jeg ditsja tv, og gikk for laserprosjektor, never looked back.
Mange fordeler med projektor, som at den ikke synes når den ikke brukes.

2 Likes

LG Nanocell90 65" på tilbud på Elkjøp.

Grundig anmeldelse:

2 Likes

Bra tilbud på denne

Er dette riktig test eller er CP og CR to forskjellige?

1 Like

Har kjøpt Samsung frame 2020 65". Anbefales på det varmeste, men som du sier så får du hakket bedre bildekvalitet på Q modellene. Foretrekker uansett Frame modellen siden den passer så utmerket inn i stua når den ikke brukes (bildemodus). Vil heller ikke si at det er enorm forskjell på bildekvaliteten.

5 Likes

Noen gode trådløse gaming headset jeg burde følge med på frem mot BF? Som funker til PS/XB.

Nærmeste sammenligning jeg fant:

1 Like

Hadde ikke kjøpt lavere enn 1440p i 2020…

1 Like

Kikket litt på den men som @olafg sier så er oppløsningen litt for dårlig i 2020 :sweat_smile:
Personlig håper jeg det kommer noen 27" 4k skjermer på tilbud.

Jeg er ikke så kresen på responsraten. Ønsker å lage et setup ala dette hjemme:

Ultrawide er også aktuelt, men tror ikke jeg kan forsvare prisen :confused:

bm0ZnVS (Mobile)

2 Likes

Skal du ha dual-monitor så foretrekker jeg fra jobb å ha en i senter og en til siden. Ellers blir du sittende å kikke på skrå hele tiden. Ville antakelig prioritert en skikkelig 24-27". Stort sett nok for de fleste.

6 Likes

2 Likes