Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2021

Årets forbrukerhøydepunkt nærmer seg. Lager egen tråd i tro med tradisjonen.

Skal personlig ha en Nintendo Switch 2019 variant, noen som har tips for å enklest mulig finne beste pris? på black friday?

2 Likes

Lager en post som oppdateres med linker når de kommer.

Black Friday tilbud 2021 - Se salget i Norge! Black Week i Prisguiden

Kjører 15% på hele butikken samt enkelte spesialtilbud, for de som liker taktisk turutstyr

2 Likes

Her kommer det også en tilbud på Insidermedlemskap på TekInvestor :slightly_smiling_face:

@pdx vi venter i spenning

6 Likes

I den forbindelse, dette tror jeg er interessant lesning for deg @pdx ?! Stikkord: subscription prising, retention, content, free vs paid. When to paywall etc.

PS: Doomberg er virkelig en kylling å følge med, han kvalifiserte for lenge siden som noen som er verdt å lese, han kan blant annet sine verdikjeder. Og er ganske god til å dokumentere det han sier. Så det er nok en litt større gruppe enn Nils, 14år, på guttrommet som står bak den grønne kyllingen med bloomberg terminal dette.

2 Likes

Tenkte også gå til innkjøp av en Switch til ungene på BF. Noen grunn til at du går for 2019-versjonen fremfor den nyeste? Og funnet noen bra tilbud så langt?

Den er billigere, og 5åringen driter i vanlig skjerm vs oled.

Endte opp med å kjøpe på obs til 3099,- gadd ikke vente på BF.

3 Likes

Er buet skjerm til jobb noe å satse på? Og evt tips til hvilken?

Bra tilbud på denne, men tror 49 er for stort?

https://www.elkjop.no/product/gaming/gamingskjerm/181265/samsung-odyssey-c49g95-49-buet-gamingskjerm?utm_id=Pricecomparison2989_5_False&utm_medium=Pricecomparison

2 Likes

Er det verdt å betale for premium versjonen av TW?

1 Like

Gikk for denne i dag:

https://www.power.no/tv-og-lyd/tv/samsung-50-the-frame-2021-4k-qled-tv-qe50ls03aauxxc/p-1152886/store/?gclid=CjwKCAiAnO2MBhApEiwA8q0HYedxdT9ZeAdwVB8OjKrgvZTktvmnfIprQ-ochefhOjEmB7UvA3sFVhoCKKwQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Skal sikkert kjøpe litt phillips hue-pærer også, når jeg først er i butikken.

1 Like

Ja! mener nå jeg, hvis du har behov for en haug med Alerts eller av enn eller annen grunn trenger å bruke et teknisk sett ubegrenset antall indikatorer/skript.

1 Like

eller vil slippe å trykke vekk den helvetes reklamen

1 Like

Da trenger du vel bare pro? premiumen så slipper du alle nag’s om at du ikke kan gjøre ditt og datt eller har for mange charts lagret eller indikatorer på eller splittet skjermen for mange multitimeframecharts

Luksus, men billig luksus ift hva du får, synes jeg. Tror jeg har et par år prepaid allerede :smiley:

2 Likes

Tips om smarthus hub/system? Tenker bla på styring av varmtvannsbereder, altså effektbryter.
Har du @Evilfreud noen tips, noe som tilfeldigvis er på tilbud nå?

1 Like

Homey. Aeotec heavydutyswitch mot varmtvannsbereder. Tibber integrasjon. Jeg har det. Funker men det er veldig mye hassle å legge til nye ting. Generelt er det mye krøll med smarthusting ennå. Var jeg ikke særdeles dingseinteressert og hatt lov til å skru selv hadde jeg ventet til ting fungerte mer ut av boksen.

3 Likes

Jeg hadde bestemt meg for å skygge unna alt av smarthus, men med strømpriser på 3-4-5 kroner per kWt så er det greit å redusere forbruk når prisen er høyest….

1 Like

Bør ikke vannet i varmtvannsberederen være over x antall grader for å forhindre salmonella?

Legionella

1 Like

Haha, ja stemmer :slight_smile:

1 Like

I denne sammenheng antar jeg at det “smarte” i dette er å slå på berederen og varme den godt over normal temp på billig strøm

1 Like