Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Blokkjedegaming

Husker ikke - jeg la vel inn ca 20.000 så ikke verdens undergang men hadde de bare ikke feiga ut - synes det var noe litt spesielt i forhold til salget i etterkant osv også, luktet litt muggent egentlig.

Jepp enig. Var 20k her også men la det bak meg den tid. Liten lærepenge.

1 Like

Skal også sies at hadde vi beholdt pengene i ETH hadde det vært litt mer i dag.

True….

Nice - jeg gjorde også nødvendige forberedelser på ftx og ble belønnet m ticket.

Rimelig drøyt å se utviklingen på Atlas og Polis, råeste jeg har vært med på (100X).

:partying_face::partying_face:

Er det noen spill i det hele tatt som faktisk payer om dagen og som ikke er avhengig av en større investering/delta i ICO osv ?

Og ikke minst spill som faktisk er morsomme å spille…

1 Like

Gods Unchained er faktisk veldig morsomt å spille - om man liker TCG ala Magic etc. Småkjipt at man ikke kan få mintet kortene man vinner til NFTs for øyeblikket, men det kommer…

3 Likes

DYOR :grin:

Moonimon Universe – The Battle is coming, and Moonimon Universe needs you!

preasale imorra kl.17.00. spillet kommer ut i starten av Oktober. Ser ut som en enkel versjon av axie infinity.

  • 0.5 → 0.99 $BNB Contributors – 1 RARE Mooniball – LIMITED to 500 Mooniball’s

  • 1 → 4.99 $BNB Contributors – 1 EPIC Mooniball – LIMITED to 250 Mooniball’s

  • Above 5 $BNB Contributors – 1 LEGENDARY Mooniball – LIMITED to 100 Mooniball’s

1 Like

Står at presale er over ?

Ser ut som hjemmesiden er borte😅
Håper ingen investerte der👍

Haha sant så sant. Nei mye scam og rugpolls og mange som produserer nettsider, videoer mv for formålet så lett å tro at noen prosjekter er legitime :man_shrugging:

Gods token er nå ute. Man kan hente rewards på hjemmesiden: Gods Unchained

Hvis man hadde linket lommeboken, spilt 1 match og hadde 1 genesiskort før 21.Juni i år får man 767 tokens.
De selges for 4.8 dollar atm. På Okex.

Hadde man flere Genesis eller gods of the trail kort får man flere tokens👍

De kjører også en play to earn campaign, der du kan tjene “gods” ved å spille spillet de neste 8 ukene.

1 Like

Klekkelig bonus når den nå går for 5$ :ok_hand::+1:

1 Like

Hva tenker dere om $ACK?

Ser interessant ut👍 Skal følge med på den.

1 Like

Noen som har sett på Guild Of Guardians? RPG spill med egen token som slippes om noen dager.

Whitepaper:


Har sett noen YouTube videoer og ser spennende ut.
Kommer ut i midten av 2022.
Tror ikke jeg har tid til enda et spill😅
Har meldt meg på token salget på coinlist 10. November👍
Pluss for at det er et mobilspill.

1 Like

Ok, ikke akkurat blockchaingaming som sådan, men har en del gamle gode spillslagere:

Pacman
DOOM
SimCity
Tekken3
GTA2(!)

Alt spilt online, NES-style, flere spill kommer, har en del ting på trappene for token-utility også.

Relativt lav mcap rundt 3 mill.

Synes det virker gjennomført, du kan til og med bruke Microsoft Paint på siden, som emulerer Windoge95. Jeg mener Windows 95.

https://windoge95.com/

Jeg kjøpte meg et lodd, tror folk kan like den her. Får betalt i DOGE(!) - hadde aldri trodd jeg skulle bli en doge-holder :sweat_smile:

Kult konsept. GTA II fungerte til og med på mobilen :+1:

Har spilt på emulatorer før, men krever ikke dette at de har en avtale med de som eier rettighetene til de ulike titlene? Leste kjap over whitepaper osv, men ikke noe info rundt dette

1 Like

Startet aa spille https://heroesempires.com/ idag. Spillet kom ut i beta for 4 dager siden.
Kun paa pc naa men kommer paa mobil.

Morsomt spill hvor du setter opp 5 heroes i formasjon ogsaa er det autobattle.
Mange forskjellige heroes og typ commen, rare, epic og legandary.
Man faar rewards i He-coin hver dag og for aa spille.

Heroes & Empires price today, HE to USD live, marketcap and chart | CoinMarketCap