Må man inn med noe betaling på noe punkt?
Ja. Man må kjøpe 5 stk heroes for å starte.
Ca. 200kr for de billigste. Men hvis man spiller og ikke bruker coinsa man tjener på å oppgradere har man tjent tilbake på 4-5 dager vil jeg tro.
Veldig fristende å bruke de på oppgraderinger da😄
Er ikke så fan av det…sies play2earn ikke sant men man må kjøpe karakterer og oppgraderinger for å holde tritt med earnrate mv…typiske greier. Er man ikke igang helt fra begynnelsen (typ tidspunkt for ICO) så faller man fort bakpå. Samme greia var det med Splinterlands, kjøpte en spellbok for 10 usd, prøvde å komme nogenlunde igang med rank og du falt bakpå fordi folk kjøpte kort som var “broken” og man vant aldri med basic card deck…
Har landet på at jeg heller kjøper selve coinen istedet for å delta i spillet hehe…
Er litt i samme gate som Monok men ikke helt lagt det fra meg. Kan anbefale å sjekke ut DeFiKingdoms på Harmony og Deviants Faction + Derby Stars på Terra.
Ett av de største spillselskapene i Korea, Com2Us skal forresten begynne å utvikle verktøy for å launche spill på Terra, og kommer til å launche sitt eget spill på Terra neste år: Com2uS is bringing Summoners War: Chronicles to blockchain | Pocket Gamer.biz | PGbiz
For de som er litt i samme gate som oss som kanskje ikke vil spille men holde coinen så er dette en god mulighet. Samme gjelder DeFiKingdoms på harmony hvor du kan holde Jewel
Takk for tips👍 Skal sjekke de ut🤠
Ser ikke Phantasma (SOUL) nevnt her, men denne må da fortsatt være en underpriset juvel med kun $350mill mcap . En egen Layer 1 utviklet over flere år spesifikt for gaming og med Smarte NFTs. Store prosjekter og solide samarbeidspartnere. Teamet bruker svært lite ressurser på markedsføring og lar det fundamentale tale for seg. Prisen har blitt holdt nede av en enorm whale som i lengre tid har solgt seg ut. Egen gas token KCAL med stort potensiale, men selv holder jeg meg til SOUL.
Hmm nesten 30x siden i sommer, frister ikke helt å gå inn da. Men det samme har jeg følt på X antall prosjekter som har fortsatt oppover. Tar meg en liten breather jeg nå, må ha litt pause også og pengene vokser likevel.
Phantasma viser enorm styrke tross korreksjonen i markedet. Sterke fundamentale verdier som vil føre til ytterligere priseksplosjon dersom bullmarkedet fortsetter. Kursmål $10mrd mcap.
Hva tenker folk om Gods unchained? Minner om heartstone
Er veldig likt Hearthstone ja. Har spilt i 8-9 måneder. God underholdning+at du tjener litt på å spille
Her trenger du ikke investere noe for å starte opp.
Ny ATH soul/btc, nærmer oss ATH i $.
Uff denne gikk i glemmeboken, usikker om å investere på dette tidspunktet eller vente på en mulig retrace. Ser ut som den kan gå mange gangeren før en ev. retrace også
$Magic på Arbitrum verdt å sjekke ut. Må bridge til Arbitrum da. Small cap short term play
Det hadde vært gunstig for alle om når vi poster om et prosjekt første gang at vi skriver inn noen viktige tall som mcap, fully diluted mcap, kanskje en usp eller noe, link til coingecko eller cmc.
Så sparer alle en del tid totalt sett!
Nå som denne investeringen viser seg å gi avkastning på kort sikt, ber jeg om kritiske betrakninger fra dere som følger gaming industrien og P2E tettere enn meg. Hva er svakhetene til Phantasma og hva skal til for at de eventuelt ikke lykkes på lang sikt? Dvs. hva er bear-caset her?
Jeg følger ikke P2E såpass mye til at jeg kan si mye her, men bet meg å merke at det virker som de har et langt mer polished og solid produkt og et SDK som kan brukes for utviklere enn det var for en liten stund tilbake samt flere investorer og flere spill (ikke at jeg har testet noe av dem ).
Totalt sett synes jeg Phantasma ser bedre ut og mere bullish nå enn for noen måneder siden. Fortsatt lav MCap og passe lavt antall tokens så det er fortsatt rom for en høyere kurs. Ta feks. Enji har en MCap på underkant av 3Bn og en pris på underkant av 3$, mens Soul har en MCap på 0,36Bn dersom Phantasma gjør det like bra eller bedre enn Enji så er det rom for minst 10x til (not a financial advice do your own research )
Noen som har sett på PlanetQuest?
Det er et blockchain-spill som ble lansert i Desember, så her er det mulig å være med fra starten for engangsskyld. På en mnd har de fått inn over 150k medlemmer på Discord! Spillet kommer til å ha en desentralisert storyline og ordentlig grafikk. For min del ser det ut som at de satser på et spill aka serien “The Expance”.
Om du lager en bruker på deres sider (med en ETH wallet), får du en gratis NFT fra factionen du velger (klanen):
Enn så lenge er det bare kommet noen medium artikler og informasjon på Discord kanalen deres. Men det ser ut som at mye kommer til å skje her i 2022. Når du lager en bruker får du et “passport”. Her kan du samle “points” ved å være aktiv på Discord, vote på storylines osv. Disse poengene kan du bruke på pakker i spillet senere.
Spillet sine NFT-er kommer til å bli handlet via ImmutableX, som gjør at alle transaksjoner blir uten avgifter (L2 Ethereum plattform for NFT-er)
Første medlem i teamet bak spillet ble introdusert for 4 dager siden:
Ser spennende ut! Skal sette meg mer inn i den i kveld.
Har du link til Discorden?