Om noen Þnsker Ä vÊre med i trekningen av litt BTC sÄ har vi en adventskalender med ukentlige premier frem til jul.
Spennende om vi fÄr en oppdatering pÄ mainnet.
Hva anbefaler dere for gamingcrypto og metaverse?
Sandbox er jo rimelig stor, men kjenner den ikke godt nok. Er det noen andre her inne som kan gi en mer detaljert vurdering av den?
Hadde et innlegg om Phantasma (SOUL) i trÄden om Blokkjedegaming, men ser ikke ut som det er sÄ mange her inne som fÞlger den.
Haha
Blir mer og mer tilhenger av âAll inâ strategier nĂ„r man finner noe som teknisk ser positivt ut. Spesielt nĂ„r mesteparten av kryptomarkedet gĂ„r ned, sĂ„ tenker jeg ofte at jeg mĂ„ begrense risikoen ved Ă„ spre meg over flere kryptovalutaer. SĂ„ gĂ„r den jeg hadde troen pĂ„, mens resten av det jeg har spredd meg pĂ„ trekker ned mer enn den ene gĂ„r opp. OgsĂ„ lettere Ă„ trekke seg helt ut nĂ„r man kun har en krypto Ă„ tenke pĂ„âŠ
For tiden er det RMRK som er den jeg tror pĂ„ (kortsiktig)âŠ
Warren Buffet âDiversification is a confession that you do not know what you are doing.â Man fĂ„r uansett en form for diversifisering dersom man har relativt kort horisont.
Har sett et par intervjuer med han, og han er veldig flink til Ă„ analysere i mange retninger. Og forstĂ„ og forklare via bilder, han virker veldig intelligent. Selv om et par av bildene hans muligens er Ă„ dra det litt langt, som f.eks at han forklarer at Bitcoin er som et sprĂ„k, f.eks Engelsk. âVil man bytte ut Engelskâ. Man kan like gjerne si at det er som et programmeringssprĂ„k, og de har utviklet seg til nye over tid. Men veldig mye av det han sier virker logisk.
Ja er nok ikke dumt, eller i hvert fall maks feks 10, ikke over 100 som meg. Blir vanskelig Ă„ ha oversikten.
EDIT: men det sitter nok for langt inne Ă„ kjĂžpe RMRK nĂ„r den var pĂ„ 9$ for en mnd siden. Typisk megâŠ! Samme gjaldt LUNA.
De gĂ„r ofte lenger enn du trorâŠ
Jeg kjÞrte pÄ med en liten pott - stikk i strid med det du snakker om i posten over
Edit: og stikk i strid med bedre vitende - sÄ fÄr vi se. Krypto er litt som kjerringa som gikk mot strÞmmen.
Flere her som skal ta et lodd i Merrymen IDO?
MĂ„ vĂŠre litt forsiktig i spiken som nĂ„, tenker vi fĂ„r et nytt platĂ„ fĂžr ny spike. Jeg vurderer ofte litt hvordan platĂ„et ser ut fĂžr jeg kjĂžper, men kjĂžper ofte pĂ„ platĂ„et, ikke i spikenâŠ
Det kommer ogsĂ„ litt an pĂ„ hvor hissig spiken er, hvis den er jevn og rolig, kan man kjĂžpe i spikenâŠ
Problemet for meg er at jeg ikke klarer Ä fÞlge med; jeg tenker gjerne som deg men neste gang jeg ser er den gÄtt fra meg (evt blitt billigere ).
Tror vell likevel jeg ville prÞvd Ä redusere antall coins til 5-10, som jeg hadde mest tro pÄ.
Ja - tror ikke jeg klarer til sÄ fÄ, men det ville vÊrt bra⊠planen er Ä selge unna mye rask ved neste altseason; fÄ unna smÄplukket fra Ethereum i hvert fall, og aldri se tilbake!
GĂ„r ganske bra fremdeles. SĂ„ det var noen som hadde noen heftige salgsordre pĂ„ 58 som jeg trodde ville bli en block, men de ble bare spist opp etter hvertâŠ
Tror jeg har blitt krypto-psykopat, fÞler veldig lite nÄr det krasjer Vet ikke om det er bra eller dÄrlig Er vel en grense for hvor mange ganger kroppen gidder Ä stresse pÄ den samme mÄten.