Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 2 💰

Endelig ble PYR postet på Binance, 5 min før bestemmer BTC seg for å tryne og dra ned hele markedet…

Ikke mange ganger man kjøper noe helt ukjent også blir det listet på Binance 1.5 år etterpå. Har lite å si på sikt, men kjedelig at morroa skulle få seg en brems akkurat nå :sweat_smile:

1 Like

Har en bitteliten post selv i PYR, satser på det tar seg opp snart!

Tok mintingprossesen lang tid?
Sendte en liten slant ETH, men fra ledger live-walleten da det ikke var så mye ETH på Metamask-walleten. Skal vel ikke ha noe å bety så lenge adressen kan ta imot erc20 tokens.

Skal komme tilbake innen 48 timer. Kompisen min har fått alle sine under 12 timer, men jeg venter fortsatt på mine etter ca 20 timer.

1 Like

Har du mottatt de nå? :relaxed:

Ja - og har handlet relativt mye mer i dag! Kommer nok til å gå opp veldig fort de neste dagene

1 Like

Glitch fikk det hardt, gitt. Jeg har økt bittelitt. RSI ca 40 nå, ifølge tradingview. Satser på at dette er tiden for diamanthender slik sommeren også var.

3 Likes

Nå mener jeg det er fint tilbud på Boson 2.63$.
Denne har 2.2$ som meget god støtte.

Ellers er det kanskje på tide at Origin Protocol (OGN) 2 dobler seg snart? Den har ikke pumpet i det hele tatt og har god chart.
Pris nå 1$

Etter å ha solgt ut store deler av pietismen tidligere, har jeg ikveld kjøpt noen lodd i noen prosjekter jeg tror har bunna ut, men med gode fundamentals. Har idag bunkra opp

BEPRO
UTK
SEFI
STRONG
ELA

BTC og ETH er for de risikoaverse :joy:

Glitch opp 20% siden LOD. Volatile greier :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Også ned 50% siden ATH for 2 uker siden, da den retestet forrige topp fra mai. Optimal retrace for videre månetur i et bullmarked.

Glitch skal opp nå. Har gått ned 60% fra toppen til bunnen. Får være måte på hvor mye man korrigerer.

2 Likes

Hvordan plukket du denne porteføljen? Har du hatt de tidligere?

Enig. Både Glitch og Gpool tror jeg vil gå bra framover så lenge markedet generelt trender oppover igjen.

Noen som har fulgt crv?

Djesken, loddet i mona vale lønte seg det :sweat_smile:

1 Like

Dette er bare begynnelsen tror jeg

1 Like

Glitch går som en kule, mainnet som kommer i Desember. Dette blir bra :slight_smile:

Om noen ønsker å være med i trekningen av litt BTC så har vi en adventskalender med ukentlige premier frem til jul.

2 Likes