Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Spennende om vi fÄr en oppdatering pÄ mainnet.

Hva anbefaler dere for gamingcrypto og metaverse?

Sandbox er jo rimelig stor, men kjenner den ikke godt nok. Er det noen andre her inne som kan gi en mer detaljert vurdering av den?

Hadde et innlegg om Phantasma (SOUL) i trÄden om Blokkjedegaming, men ser ikke ut som det er sÄ mange her inne som fÞlger den.

Haha

2 Likes

Blir mer og mer tilhenger av “All in” strategier nĂ„r man finner noe som teknisk ser positivt ut. Spesielt nĂ„r mesteparten av kryptomarkedet gĂ„r ned, sĂ„ tenker jeg ofte at jeg mĂ„ begrense risikoen ved Ă„ spre meg over flere kryptovalutaer. SĂ„ gĂ„r den jeg hadde troen pĂ„, mens resten av det jeg har spredd meg pĂ„ trekker ned mer enn den ene gĂ„r opp. OgsĂ„ lettere Ă„ trekke seg helt ut nĂ„r man kun har en krypto Ă„ tenke pÄ 

For tiden er det RMRK som er den jeg tror pÄ (kortsiktig)

Warren Buffet “Diversification is a confession that you do not know what you are doing.” Man fĂ„r uansett en form for diversifisering dersom man har relativt kort horisont.

1 Like

BITCOIN: Michael Saylor Orange Pills Tucker Carlson The Amazing FULL Interview - Nov 29th 2021

4 Likes

Har sett et par intervjuer med han, og han er veldig flink til Ă„ analysere i mange retninger. Og forstĂ„ og forklare via bilder, han virker veldig intelligent. Selv om et par av bildene hans muligens er Ă„ dra det litt langt, som f.eks at han forklarer at Bitcoin er som et sprĂ„k, f.eks Engelsk. “Vil man bytte ut Engelsk”. Man kan like gjerne si at det er som et programmeringssprĂ„k, og de har utviklet seg til nye over tid. Men veldig mye av det han sier virker logisk.

1 Like

Ja er nok ikke dumt, eller i hvert fall maks feks 10, ikke over 100 som meg. Blir vanskelig Ă„ ha oversikten.

EDIT: men det sitter nok for langt inne Ä kjÞpe RMRK nÄr den var pÄ 9$ for en mnd siden. Typisk meg
! Samme gjaldt LUNA.

1 Like

De gÄr ofte lenger enn du tror

1 Like

Jeg kjÞrte pÄ med en liten pott - stikk i strid med det du snakker om i posten over :smiley:

Edit: og stikk i strid med bedre vitende - sÄ fÄr vi se. Krypto er litt som kjerringa som gikk mot strÞmmen.

Flere her som skal ta et lodd i Merrymen IDO?

MÄ vÊre litt forsiktig i spiken som nÄ, tenker vi fÄr et nytt platÄ fÞr ny spike. Jeg vurderer ofte litt hvordan platÄet ser ut fÞr jeg kjÞper, men kjÞper ofte pÄ platÄet, ikke i spiken

Det kommer ogsÄ litt an pÄ hvor hissig spiken er, hvis den er jevn og rolig, kan man kjÞpe i spiken

1 Like

Problemet for meg er at jeg ikke klarer Ä fÞlge med; jeg tenker gjerne som deg men neste gang jeg ser er den gÄtt fra meg (evt blitt billigere :sweat_smile:).

1 Like

Tror vell likevel jeg ville prÞvd Ä redusere antall coins til 5-10, som jeg hadde mest tro pÄ.

1 Like

Ja - tror ikke jeg klarer til sÄ fÄ, men det ville vÊrt bra
 planen er Ä selge unna mye rask ved neste altseason; fÄ unna smÄplukket fra Ethereum i hvert fall, og aldri se tilbake!

GÄr ganske bra fremdeles. SÄ det var noen som hadde noen heftige salgsordre pÄ 58 som jeg trodde ville bli en block, men de ble bare spist opp etter hvert

1 Like

Tror jeg har blitt krypto-psykopat, fÞler veldig lite nÄr det krasjer :robot: Vet ikke om det er bra eller dÄrlig :face_with_monocle:Er vel en grense for hvor mange ganger kroppen gidder Ä stresse pÄ den samme mÄten.

5 Likes

Ganske rÄtt nÄr 1bn USD i BTC flytter prisen ned 20% nÄr mcap er 2,4trillion USD

2 Likes

Ja, man kan jo flytte det med Ă©n krone om det ikke er noen i ordredypet.