Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Vet ikke om du er helt med pÄ notene her.

Greit at det er helg og slikt, men dette viser en TYDELIG svakhet i likviditetsbiten til krypto.

Alt er fine and dandy, men nÄr noen selger er det ingen til Ä ta i mot.

Under en halv promille av mcap flytter som sagt prisen 20%
 ganske svakt til Ă„ vĂŠre lead asset innen krypto og helt klart et faretegn.

Er vel noen hvaler som Þnsker Ä presse prisen nÄr omsetning er lav.

2 Likes

Ja, det er sikkert en stĂžrre svakhet i mer volatile markeder, men boligmarkedet fungerer tildels pĂ„ samme mĂ„te. Det trengs ikke mer enn Ă©n bolig for Ă„ flytte markedet. Hadde det ikke vĂŠrt slik hadde det vĂŠrt umulig Ă„ bygge opp sĂ„ store verdier i boligmarkedet. Og aksjemarkedet ogsÄ  Svakheten vises fĂžrst nĂ„r stĂžrre volumer enn normalt entrer markedet i en eller annen retning. Det er jo derfor hedge fondene kan trikse med markedene.

Om alle prÞver Ä ta ut pengene samtidig, gÄr ikke det. Det tar vel en god stund fremdeles fÞr likviditeten stÄr i forhold til markedsverdien for Bitcoin. Mange tror jo at prisen vil stige saktere over tid, mens likviditeten Þker jevnt

1 Like

Saken er vel at det ble noen likvideringer som satte i gang et stort antall salgsordre - kjenner ikke tallene men det samme kan skje i aksjemarkedet ogsÄ.

1 Like

Helt enig fĂžler det samme verdien av det jeg har i Kryptovaluta har nesten halvert seg pĂ„ 30 dager og jeg kunne ikke bry meg mindre :sweat_smile:đŸ€·

Og fÞr man vet ordet av det sÄ vips sÄ dobler ting seg uten videre helt jojo koko dette her, ja sÄ hvor lenge skal man la det gÄ inne pÄ en :upside_down_face:

2 Likes

Alt kan skje over alt
 0,5 promille av mcap lager ALDRI bevegelser som dette i et tilsynelatende hþy-likvid verdipapir.

Krypto og aksjer kan ikke sidestilles.

1 Like

Det er veldig mye lÄnte penger i sving i markedet nÄ, sÄ det gikk hardt og brutalt. Veldig stor uenighet om vi skal opp eller ned nÄ i forumene og chat gruppene jeg er i

2 Likes
1 Like

FÄr mer og mer avsmak av crypto, men alle markeder er manipulert sÄ crypto fÄr vÊre min lÞsning pÄ Ä bli financial independent.

Swappa litt usd coin for btc her.

Regner med flere skal bruke kryptogevinsten pÄ lignende?

2 Likes

Husk at likvideringene representerer mye mer penger enn det som er investert; derivater brukes nettopp til Ä pÄvirke markedene fordi de kan flytte fjell.

ForsÄvidt et godt poeng, men 20% ned pÄ 0,5 promille er fortsatt drÞyt, derivater eller ei.

1 Like

FÞr i dag tweetet Ran Nauner at likvideringene var 2.45 billioner dollar i btc mener jeg Ä huske pÄ 24t, finner den ikke igjen nÄ i farten.

2 Likes
1 Like

Ingen? :grin:

Ny uke, ny giveaway - denne gangen mulig Ä delta bÄde pÄ facebook og twitter.

1 Like
6 Likes

image

1 Like

Korrekt reaksjon det der: If a hacker steals money from a bank, the customer won’t lose money since the bank is liable to refund money for fraudulent debit transactions .

Verre med krypto :wink:

1 Like

Har man god orden i sysakene sine sÄ blir man ikke hacket med krypto. Viser man kodene til andre sÄ kan man seff miste absolutt alt.

Skulle man allikevel bli hacket sÄ ser man jo hvor de tar veien :slight_smile:

1 Like