Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Uansett er det tryggere Ă„ ha pengene i banken.

2 Likes

Ja det er jo garanti opp til 2 mill i Norge. Her kan man ogsÄ ha de i flere banker nÄr man overstiger det. SÄ ja her er det trygt Ä ha pengene i banken, uten tvil.

Men bor man i land med ekstrem inflasjon og myndigheter man ikke kan stole pÄ sÄ ser man kanskje etter andre lÞsninger. Inflasjonen er for Þvrig veldig hÞy over alt nÄ. SÄ ved Ä ha de i banken er man garantert at de vil tape seg i verdi.

5 Likes

VÄknet opp til at 4.5 millioner PYR var stjÄlet.
Privatekeys og wallets har blitt hÄndtert av en tredjepart som trolig ble hacket igjennom den Log4j exploiten som har skjedd (usikker pÄ hva hvordan dette fungerer).

Jamie og gjengen som driver prosjektet har allerede betalt ut igjen til halvparten av de som fikk frastjÄlet assets. De viser gang pÄ gang hvor tro de er mot communityet sitt og hvor dedikert de er til prosjektet. Herlig!

Statistisk sett tar du mye hÞyere risiko ved Ä holde fÄ aktiva-klasser, men om alt er i krypto tror jeg diversifisering har liten effekt sammenliknet med f.eks. 25% krypto, 25% eiendom, 25% rÄvarer, 25% enkeltaksjer.

2 Likes

:joy::100::ok_hand:

6 Likes

image

6 Likes

Nok en dag der Avalanche gÄr motstrÞms :heart_eyes: Bank of America har troa!

Litt seint Ă„ komme med anbefalingen etter over 2000% oppgang siste Ă„r? Skal de selge?

Den har jo ikke eksistert sÄ mye lengre. Det er kryptoer som har gÄtt laaaangt bedre enn det i Är.

Interessant utviklingen pÄ BOSON, potensiell oppside

2 Likes

Opera er frempÄ:

2 Likes

GÄr fremover nÄ - julerally?

1 Like
1 Like

Vader Protocol. Noen her som har kikket pÄ den?

2 Likes

Har lyst Ä kjÞpe denne nÄr den blir tilgjengelig

1 Like

Jeg hadde ca 100 VETH fra fÞr, som ble konvertert til VADER. MÄ inrÞme jeg ikke har satt meg spesielt inn i Vader, og har solgt 2/3 av Vader jeg har fÄtt sÄ langt (ca 1/3 gikk til GLCH, som dessverre ble frontrunna for hadde glemt Ä redusere slippage). Har du satt deg inn i det? Luna er vel litt Ä ta i, for der er det mange prosjekter som bygges oppÄ, det er vel ikke det med Vader, forelÞpig i hvert fall?

Kikket litt pÄ Vader. De skryter av at de skal ha tatt de beste elementene innen DeFi og satt sammen til én pakke:
" To simplify, Vader Protocol is a combination of the best core ideas in DeFi, namely the Stablecoin mechanism of Terra Money’s burn-to-mint LUNA/UST , the AMM of THORChain (CLP + ILP), and the Bond Sales mechanism of Olympus Pro (POL) ."

Og sÄ har vi jo dette mulige frempeket fra Novogratz

2 Likes