Tror vel dessverre at Novogratz ikke har noe med Vader å gjøre, eller har han? Heftig i så fall. Har ca 450k Vader vested, som frigjøres over ett år, så hadde vært knall om den gjør det bra…!
$Near $Rose $Metis $CVR $CVX virker alle veldig lovende litt mer long-term.
$Vader og $MCC medium term. Verdt å sjekke ut
Hva med Metis? Har du sett på den?
Ja. Ikke gjort så mye research selv, men har fått mange tips fra kredible kilder om $Metis. Har skikkelig solid moment, og jeg kjøper litt nå.
Jeg synes det er litt vanskelig å sette meg inn i de tekniske løsningene, men føler på meg at ethereum layer 2 er litt unødvendig og oppskrytt, helt generelt. Når man har mye raskere løsninger som Fantom. På den andre siden er garantert Ethereum kommet for å bli, tror det er der mye av de store pengene kommer til å oppholde seg, nettopp fordi det er dyrt å transacte (rikmannsklubb/institusjoner). Dessuten har jeg tro på et hav av blockchains, gjerne spesialiserte, som kommuniserer med hverandre, at det er et gigantmarked med mange vinnere!
Er det noe spesielt med Metis?
Det mest spesielle med Metis er gjerne Vitalik-koblingen…?
" Metis is led by co-founders Elena Sinelnikova, Kevin Liu, and Yuan Su and also has Ethereum co-founder, Vitalik Buterin’s mother, Natalia Ameline on staff as a technology researcher."
Interessant! Kan jo være stort, eller kanskje ikke ha noe for seg i det hele tatt. Men absolutt interessant ja…!
Nå ser det ut som det er Fantom sin tur for L1-narrativet. Har posisjonert meg utover økosystemet i micro caps.
Hører de samme ryktene. Ladet opp litt på FTM og. Er det noen spesielle micro caps du har truen på?
Foruten Fantom, så alt knyttet til Liquid Driver sin yield-strategi, dvs. Spirit og Beethoven. Tror også Tarot og Soulswap vil kunne utnytte en evt. Fantom-opptur. Men dette er høy risiko, så er godt spredt og diversifisert i ulike farms og yield-protokoller. Viktig å lese seg grundig opp først.
Hva er L1 narrativt og hvor kan man lese om det?
Return of the Ghost chain
Cardano har ligget bra an på “development acitivty” i flere år nå. Men det begynner å bli mange konkurenter som løper ifra Cardano i stor hastighet nå.
Vitalik er visst ikke helt enig med deg angående det:
Layer 2 is the future of Ethereum scaling and the only safe way to scale Ethereum while preserving decentralization that is so core to the blockchain, said Ethereum creator Vitalik Buterin in a speech today at the 2021 Shanghai International Blockchain Week.
Er ikke uenig i at layer 2 kan hjelpe ethereum, er mer at jeg synes det finnes bedre layer 1 alternativer. Men Ethereum er first mover og vil nok ha en stor del av kaka.
Hvor stor lock-in-kostnad er det for alle de som er på Ethereum idag? Det er vel ikke akkurat bare for de å bytte til noe annet over natten?
Megatråden hans er skikkelig god. Hopper inn midt inni til noe som er relevant for vår lille passiar