Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

Har holdt meg unna en stund nÄ, det har kommet sÄ mange konkurrenter som lÞser det de prÞver Ä lÞse sÄ det er vanskelig Ä se hvilken edge de har. Mulig de har en, men man mÄ grave litt dypere enn hva jeg har hatt tid til Ä for Ä finne den eventuelt. Charles Hoskinson er jo veldig til stede i sosiale medier, men det betyr ikke at de har den beste teknologien.

En edge de har er for sÄ vidt det at eiergruppen er bedre fordelt enn i en del annen krypto. Det styrker integriteten til ADA.
image

1 Like

Sitter igjen med det samme inntrykket. Var en stor hype rundt Ada og et stort community, men virker som konkurrentene tiltrekker seg flere og flere investorer. Tror det mÄ komme noe nytt fra Ada for at det skal dra seg opp igjen.

Ada er ikke noe jeg ville satt pengene mine pÄ. Veldig overpriset for det de leverer. Jeg har kjÞpt Glitch, her kan det bli enorm oppside fremover.

Det er mye aktivitet og mye som beveger seg i ADA community om dagen, skulle ikke forundre meg at vi ser en reprising snart. Men hvor mye opp det er godt spÞrsmÄl da mange av konkurrente ligger nÄ foran som det ble nevnt, lest diverse kommentarer om folk som heller har diversivisert til feks. Avax og Solana.

Men ADA er nok blant en av kryptovalutaene som er mest kjent og folk ofte vil gÄ til som fÞrstegangskjÞp.

Transaksjonsvolumet pÄ Cardano har og begynt Ä gÄ opp, tross nedgang i pris. Virker litt som om Cardano er pÄ det stadiet der Fantom var for noen mÄneder siden.

Men om Cardano skal gÄ veldig, sÄ mÄ den passere Eth, og det tror jeg ikke noe pÄ for Eth har et alt for sterkt navn til Ä passeres pr i dag pÄ pur spekulasjon. Greit nok om det kommer en indre kraft i at behovet for Ä kjÞpe ADA for Ä kjÞre prosjekter, sÄ mÄ Eth passeres. Men spekulasjonsbiten er mye stÞrre pr idag, og jeg tror Eth er et for sterkt navn. Derfor tror jeg ogsÄ oppsiden er begrenset.

Jeg skjĂžnner at du hektet deg opp i ordet kryptovaluta, men den samme tidslinjen hadde vĂŠrt gjeldende hadde jeg skulle sendt pengene fra salg av aksjene til deg.

Ja du kan kjÞpe og selge aksjer akkurat som du vil sÄ lenge det er i bankens ballbinge, med forbehold om at det kun skjer i ukedagene.

At du ikke ikke ser verdien av en dĂžgnĂ„pen “bank” Ă„ret rundt, der det er en mulighet for lynraske transaksjoner pĂ„ tvers av landegrenser, syns jeg er rart. Om det er krypto eller hva nĂ„ enn systemet heter, sĂ„ har det en verdi i seg selv

1 Like

Selv sÄ tror jeg ikke pÄ noen Ethereum killer og det scenario er nok ganske dÞdt pÄ dette tidspunktet etter min mening. Men tror nok Cardano vil vÊre en av de blokkkjedene som vil vÊre der fortsatt om noen Är og tror nok MCap vil nok opp men hvor mye er godt spÞrsmÄl.

Tipper at om noen Är eller mindre tid sÄ vil vi begynne Ä se merges av blokkkjeder og dÞden pÄ flere av dem, mener Ä huske at selve Charles sa at over 90% av alle blokkjeder vil dÞ ut pÄ et tidspunkt hvem vet kanskje Cardano og blir en av dem.

Selv har jeg ingen tanker om Ä selge ADA portefÞljen enn sÄ lenge ser an ting, men at ADA er pÄ vei ned eller dÞdsdÞmt tviler jeg pÄ med all aktiviteten som skjer der om dagen

3 Likes

90% er vel understatement. Det blomstrer jo opp nye valutaer hele tiden, selv om en del vil kunne fungere i et lukket miljÞ over lengre tid, ala Sandbox og MANA. Tror ikke disse valutaene har sÄ mye Ä bidra med utenfor den lukkede sfÊren de opererer i

1 Like

Bruker du selv krypto pÄ denne mÄten?

1 Like

Ja det hender seg at jeg handler litt kryptovaluta i helgene og dermed overfĂžrer litt mellom diverse bĂžrser og “lommebĂžker”. Jeg har ikke noen overfĂžringer til utlandet, sĂ„ jeg er ikke det beste eksemplet.

Hva syns du om behandlingstiden til banken?

Jeg trodde du mente at man skulle sende til andre personer. Interne overfĂžringer til deg selv?

1 Like

NĂ„ er du bare vanskelig.

Er det mulig Ä mine med LHR kort? ser ut som det ikke er mulig Ä fÄ tak i non LHR utenom 3090 som er svindyre.
LĂžnner det seg Ă„ mine krypto fortsatt eller er det best Ă„ kjĂžpe?

Jeg driver og flytter ASK konto over fra en bank til en annen. FÞrst sa han jeg pratet med at det ikke var mulig. Jeg insisterte pÄ at det mÄtte vÊre mulig, eller sÄ hadde de monopol og kunne Þke prisen pÄ avgifter nesten sÄ mye de ville. OK, sÄ var det mulig likevel da
 NÄ tar det 3-4 uker minst Ä overfÞre. Gleder meg til den gangen jeg klarer meg 100 % uten en bank
 Det er ikke mye de ser til meg idag for Ä si det sÄnn

5 Likes

Ellers, f### at jeg solgte MANA igÄr
 Syntes volumet var litt lavt, sÄ var usikker pÄ om den ville klare Ä ta av videre
 Men det lÞfter vel taket til Sandbox, sÄ det er mulig jeg kjÞper litt der

BĂ„de Mana og Sandbox er overvurdert.

1 Like

Jeg trader
 Ikke langsiktig
 FÞler at Enjin coin er litt med pÄ Metaverse-greia, den er litt mer solid. Har en post der
 Har brukt Meta som hedge, Mana og Sandbox har gjerne gÄtt opp nÄr BTC har gÄtt ned den siste uka. Pluss at de har gÄtt litt ellers ogsÄ, men med litt mindre risk nÄr BTC har gÄtt ned.

Det er vel litt sÄnn. krypto fungerer, de samme pengene flyter rundt, sÄ gÄr det ned et sted, gÄr det gjerne opp et annet sted. Om man ikke har det ultimate krasjet, hvor alt gÄr ned.

Ala:

Ja fornĂžyd med utviklinga til CRO etter deres mainnet launch av Chronos og Las Vegas avtalen :ok_hand::+1:

Har og litt Shib for se hvordan det gÄr nÄr Shibarium kommer ut neste Är

2 Likes

Veldig hot tips fra en venn som har gjort det bra innen crypto. ICO pÄgÄr nÄ. Kan kjÞpes ved Ä sende eth fra Metamask til minting addressen.
Mye potensiale og forelÞpig liten mcap. Er vel ingenting i veien for en rolig 100x her. Den har gjort 10x siden kompisen min handlet tidligere denne mÄneden.

1 Like

Mcap pÄ nesten 200 mill USD nÄr de har mintet 50mill. 100x kommer nok ikke over natten

1 Like